27 października 1927 |
Jak i gdzie?
forma twórczości: role reżyseria: Konrad Tom teatr: Nowości, Warszawa
|
16 października 1930 |
Izabella
Robert Gilbert
forma twórczości: role teatr: Komedia Muzyczna, Warszawa
|
30 czerwca 1931 |
Bez suflera
forma twórczości: role teatr: Wesoły Wieczór, Warszawa
|
23 stycznia 1932 |
Przez dziurkę od klucza
forma twórczości: role reżyseria: Ludwik Sempoliński, Michał Tatrzański teatr: Morskie Oko, Warszawa
|
23 stycznia 1932 |
Przez dziurkę od klucza
forma twórczości: reżyseria teatr: Morskie Oko, Warszawa
|
17 kwietnia 1932 |
Listek figowy
forma twórczości: role teatr: Morskie Oko, Warszawa
|
5 stycznia 1935 |
Rok 1935
forma twórczości: role teatr: Wielka Rewia, Warszawa
|
19 stycznia 1935 |
Bric-a-brac
forma twórczości: role teatr: Wielka Rewia, Warszawa
|
1 lutego 1935 |
Tańce, hulanki, swawola...
forma twórczości: role reżyseria: Ludwik Sempoliński teatr: Wielka Rewia, Warszawa
|
1 lutego 1935 |
Tańce, hulanki, swawola...
forma twórczości: reżyseria teatr: Wielka Rewia, Warszawa
|
14 września 1935 |
Kawiarenka
Tristan Bernard
forma twórczości: role reżyseria: Emil Chaberski teatr: Wielka Rewia, Warszawa
|
16 listopada 1935 |
Pan minister i dessous
Rudolf Bernauer, Rudolf Österreicher
postać: Herbert von Wernecke teatr: Wielka Rewia, Warszawa
|
24 stycznia 1936 |
Potasz i Perlmutter
Mantague Marsden Glass
forma twórczości: role reżyseria: Emil Chaberski teatr: Wielka Rewia, Warszawa
|
25 lutego 1936 |
Całus i nic więcej
Frantisek Halas
postać: Jan reżyseria: Kazimierz Krukowski teatr: Wielka Rewia, Warszawa
|
18 kwietnia 1936 |
Jutro będzie lepiej
Ralph Benatzky
forma twórczości: role reżyseria: Kazimierz Krukowski teatr: Wielka Rewia, Warszawa
|
1937 |
Podwójne życie panny Leny
László Szilágyi
postać: Bielicz reżyseria: Kazimierz Krukowski teatr: Wielka Rewia, Warszawa
|
28 marca 1937 |
Wiosenna parada gwiazd
forma twórczości: role teatr: Wielka Rewia, Warszawa
|
23 kwietnia 1937 |
To warto zobaczyć
forma twórczości: role teatr: Wielka Rewia, Warszawa
|
18 czerwca 1937 |
100 procent humoru
forma twórczości: role teatr: Wielka Rewia, Warszawa
|
9 września 1937 |
Jaś u raju bram
Ralph Benatzky
postać: Sędzia reżyseria: Fryderyk Járosy teatr: Cyrulik Warszawski, Warszawa
|
22 października 1937 |
Ktoś z nas zwariował
forma twórczości: role teatr: Cyrulik Warszawski, Warszawa
|
20 stycznia 1938 |
Przy zamkniętych drzwiach
forma twórczości: role teatr: Cyrulik Warszawski, Warszawa
|
25 marca 1938 |
Oś Cyrulik-Warszawa
Antoni Czechow
forma twórczości: role reżyseria: Gustawa Błońska teatr: Cyrulik Warszawski, Warszawa
|
9 września 1938 |
Naokoło Cyrulika
forma twórczości: role teatr: Cyrulik Warszawski, Warszawa
|
15 listopada 1938 |
Sprzedajemy Warszawę, czyli Frick-frack
Jerzy Walden, Światopełk Karpiński
forma twórczości: role teatr: Cyrulik Warszawski, Warszawa
|
22 grudnia 1938 |
Kochajmy zwierzęta
forma twórczości: role teatr: Cyrulik Warszawski, Warszawa
|
22 grudnia 1944 |
Król włóczęgów
Rudolf Friml
forma twórczości: role reżyseria: Mieczysław Dowmunt teatr: Teatr Komedii Muzycznej, Wilno
|
19 czerwca 1946 |
Żołnierz Królowej Madagaskaru
Julian Tuwim
postać: Mazurkiewicz, Mazurkiewicz, Mazurkiewicz, Mazurkiewicz, Mazurkiewicz reżyseria: Stanisława Perzanowska teatr: Teatr Syrena, Łódź
|
6 listopada 1946 |
Od kankana do swinga, czyli 50 lat piosenki kabaretowej
postać: Podróżnik, On reżyseria: Ludwik Sempoliński teatr: Teatr „Siedem Kotów”, Kraków
|
6 listopada 1946 |
Od kankana do swinga, czyli 50 lat piosenki kabaretowej
forma twórczości: reżyseria teatr: Teatr „Siedem Kotów”, Kraków
|
17 lutego 1947 |
Żołnierz Królowej Madagaskaru
Julian Tuwim
postać: Mazurkiewicz, Mazurkiewicz, Mazurkiewicz, Mazurkiewicz, Mazurkiewicz, Mazurkiewicz reżyseria: Janusz Warnecki teatr: Teatr Muzyczny Domu Wojska Polskiego, Warszawa
|
19 marca 1949 |
Zemsta nietoperza
Johann II Strauss
postać: Frank, dyrektor więzienia reżyseria: Stanisława Perzanowska teatr: Teatr Nowy, Warszawa
|
18 czerwca 1949 |
Żołnierz Królowej Madagaskaru
Julian Tuwim
postać: Mazurkiewicz, Mazurkiewicz, Mazurkiewicz, Mazurkiewicz, Mazurkiewicz reżyseria: Ludwik Sempoliński teatr: Teatr Wybrzeże, Gdańsk
|
18 czerwca 1949 |
Żołnierz Królowej Madagaskaru
Julian Tuwim
forma twórczości: reżyseria teatr: Teatr Wybrzeże, Gdańsk
|
1 kwietnia 1950 |
Dom otwarty
Michał Bałucki
postać: Alfons Fikalski reżyseria: Leon Łuszczewski teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Łódź
|
27 czerwca 1950 |
Wieczór Trzech Króli
Shakespeare William
postać: Sir Andrzej Chudogęba reżyseria: Gall Iwo teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Łódź
|
26 stycznia 1951 |
Pan Geldhab
Aleksander Fredro
postać: Lisiewicz reżyseria: Stanisław Łapiński teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Łódź
|
20 października 1951 |
Zemsta
Aleksander Fredro
postać: Papkin reżyseria: Iwo Gall teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Łódź
|
7 października 1952 |
Konkurenci
Tokajew Aszach
postać: Uari reżyseria: Warnecki Janusz teatr: Teatr Nowy (Scena Komediowo-Muzyczna), Warszawa
|
5 lutego 1953 |
Cyrulik sewilski
Pierre A. Beaumarchais
postać: Figaro reżyseria: Zbigniew Sawan teatr: Teatr Nowy (Scena Komediowo-Muzyczna), Warszawa
|
16 lutego 1954 |
Domek trzech dziewcząt
Franz Schubert
postać: Tscholl reżyseria: Zbigniew Sawan teatr: Teatr Nowy (Teatr Komedii Muzycznej), Warszawa
|
29 maja 1954 |
Żołnierz Królowej Madagaskaru
Julian Tuwim
postać: Mazurkiewicz, Mazurkiewicz, Mazurkiewicz, Mazurkiewicz, Mazurkiewicz, Mazurkiewicz reżyseria: Janusz Warnecki teatr: Teatr Syrena, Warszawa
|
5 maja 1956 |
„Qui Pro Quo” contra „Morskie Oko”
forma twórczości: role teatr: Sala Kongresowa PKiN, Warszawa
|
11 czerwca 1958 |
Kapelusz słomkowy
Eugène Labiche
forma twórczości: reżyseria teatr: PWST, Warszawa
|
15 listopada 1958 |
Madame Sans-Gene
Antoni Marianowicz, Janusz Minkiewicz
postać: Eternel reżyseria: Andrzej Łapicki teatr: Teatr Syrena, Warszawa
|
27 grudnia 1958 |
Czym chata bogata...
forma twórczości: role reżyseria: Kazimierz Krukowski teatr: Teatr Syrena, Warszawa
|
29 czerwca 1959 |
Wodewil i piosenka
Widowisko muzyczno-estradowe
forma twórczości: opracowanie piosenek reżyseria: Rudzki Kazimierz teatr: Teatr Ateneum im. Stefana Jaracza, Warszawa
|
20 października 1960 |
Hajże na stolicę
postać: Dziadek, Urzędnik, Człowiek z karabinem reżyseria: Kazimierz Krukowski teatr: Teatr Syrena, Warszawa
|
24 marca 1961 |
Słomkowy kapelusz
Eugène Labiche
postać: Nonancourt reżyseria: Ludwik Sempoliński teatr: Teatr Syrena, Warszawa
|
24 marca 1961 |
Słomkowy kapelusz
Eugène Labiche
forma twórczości: reżyseria teatr: Teatr Syrena, Warszawa
|
22 maja 1961 |
Piosenki estradowe
forma twórczości: opieka reżyserska teatr: PWST, Warszawa
|
8 listopada 1961 |
Arka nowego
forma twórczości: role reżyseria: Adam Hanuszkiewicz teatr: Teatr Syrena, Warszawa
|
czerwiec 1962 |
Widowisko muzyczne
Louis Clairville, Lambert Thiboust
forma twórczości: przygotowanie piosenek teatr: PWST, Warszawa
|
15 kwietnia 1963 |
Gdy w ogrodzie botanicznym
forma twórczości: role teatr: Sala Kongresowa PKiN, Warszawa
|
29 stycznia 1966 |
Inne czasy czyli 20 lat ...
Program jubileuszowy
forma twórczości: role reżyseria: Szpakowicz Czesław teatr: Teatr Buffo „Syrena”, Warszawa
|
29 stycznia 1966 |
Inne czasy, czyli 20 lat później
forma twórczości: role reżyseria: Czesław Szpakowicz teatr: Teatr Buffo „Syrena”, Warszawa
|
5 czerwca 1966 |
Pani prezesowa
Maurice Hennequin, Pierre Veber
postać: Mariusz reżyseria: Jadwiga Chojnacka teatr: Teatr Buffo „Syrena”, Warszawa
|
18 listopada 1967 |
Szklane wesele
Arkanow A., Gorin G.
postać: Wasyl Żurenkow reżyseria: Kilkowska Barbara teatr: Teatr Syrena, Warszawa
|
18 stycznia 1970 |
Nasze szaleństwo
forma twórczości: role reżyseria: Stanisława Stanisławska teatr: Teatr Syrena, Warszawa
|
28 kwietnia 1973 |
Miasto cudów
Widowisko muzyczne
forma twórczości: role reżyseria: Marso Jadwiga teatr: Teatr Syrena, Warszawa
|
12 listopada 1973 |
Dziś dajemy wam pamięć
forma twórczości: role reżyseria: Maria Szatałow-Januszkiewicz teatr: Sala Kongresowa PKiN, Warszawa
|
20 lipca 1974 |
Oby nam się
forma twórczości: role reżyseria: Zbigniew Czeski teatr: Teatr Syrena, Warszawa
|
17 stycznia 1979 |
Wielki Dodek
Filler Witold, Kofta Jonasz
postać: Pan Lunio reżyseria: Filler Witold teatr: Teatr Syrena, Warszawa
|
5 lipca 1980 |
Warto byś wpadł
Groński R.M., Marianowicz A.
forma twórczości: role reżyseria: Filler Witold teatr: Teatr Syrena, Warszawa
|