Artykuły

Dźwięk jak we współczesnym kinie

- Mamy 16 śpiewaków, arie, duety, ensemble, chóry i pod tym względem - retorycznym i formalnym - jest to właściwie XIX-wieczna opera. Nowatorstwo tkwi w moim podejściu do orkiestry. W "Czarodziejskiej górze" nie ma jej w ogóle. Zastąpiła ją elektronika - mówi kompozytor Paweł Mykietyn w rozmowie z Anną S. Debowską z Gazety Wyborczej.

Aby przeczytać artykuł musisz się zalogować.
Jeżeli nie masz jeszcze konta na naszej platformie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Pracownia

X
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się.
Trwa wyszukiwanie

Kafelki

Nakieruj na kafelki, aby zobaczyć ich opis.

Pracownia dostępna tylko na komputerach stacjonarnych.

Zasugeruj zmianę

x

Używamy plików cookies do celów technicznych i analitycznych. Akceptuję Więcej informacji