Czas akcji: współcześnie.
Miejsce akcji: biuro produkcji w firmie telewizyjnej.
Obsada: 2 role męskie, 1 rola kobieca.
Druk:
Przez telefon równocześnie rozmawia Ray Goodenough i Tracy Macllelan, pracownica programu, którego producentem jest Ray. Za osiemnaście godzin ma zacząć się emisja programu rozrywkowego "Harrego Harroda", którego są producentami. Mają wynajęte drogie studio. Tymczasem okazuję się, że z udziału w programie zrezygnowała gwiazda, muzyk David Hewitt, ponieważ uznał ten show za prymitywny. Od tej pory para producentów bedzie próbowała się skontaktować z gwiazdą i namówić ją do przyjścia do studia.
Ray i Tracy wykonują szereg rozmów telefonicznych: rozmawiają jednocześnie przez kilka telefonów, często myląc osoby z którymi rozmawiają. Podczas tych rozmów często stają się agresywni, używają niecenzuralnych słów i podszywają się pod różne osoby.
Tracy próbuję dowiedzieć się, kto jest agentem Davida... Ray dzwoni do matki w sprawie urzędowego listu. Sytuacja wymyka się spod kontroli. Piętrzą się problemy. Telefony dzwonią, aby zaraz się rozłączyć.
Para producentów, rozmawiając przez kilka telefonów naraz, przekazuje sobie nawzajem różne informację. Zadają rozmówcom tysiące pytań, nie czekając na ich odpowiedź. Ray rozmawia przez telefon z Harrym - prowadzącym program, który pijany, chce się udać do swojej byłej żony. Ray próbuję odwieść go od tego pomysłu, bo może to się źle dla niego skończyć, a jutro prowadzi przecież program.
Ray uważa, że Tracy chce odejść z pracy. Między parą wywiązuję się rozmowa na ten temat.
W pewnym momencie w biurze pojawia się sześćdziesięcioletni Harry Harrod, stylowo ubrany, który przeżywa załamanie nerwowe. Ray próbuję namowić Harrego na rozmowę z agentem Davida. Ten długo się ociąga.
Tymczasem Tracy próbuję wyjaśnić matce o jaki list urzędowy jej chodzi.
Zdobycie numeru prywatnego Davida staje się coraz bardziej skomplikowane... Podczas telefonicznej rozmowy z nim okazuję się, że Ray nie zna jego twórczości. Dowiaduje się od Davida, że program Harrego ma być zawieszony. Harry opowiada o dwudziestodwuletnim letnim synu, który umiera na AIDS. O jego istnieniu nie wiedział.
Para producentów, wymyślając kolejną historię, próbuje Davida ściągnąć do biura. Ray błaga, aby do nich przyjechał. Bohaterowie sztuki wpatrują się w drzwi licząc, że pojawi się w nich pojawi...
Ukryj streszczenie