Katowice. Wystawa "Post-Apocalypsis. Polska ekspozycja PQ 2015"
|
Hamlecie, załóż gacie - czyli co nas najbardziej oburza w teatrze
Iwona Kłopocka-Marcjasz
|
Tak brzmi świat po apokalipsie
Witold Mrozek
|
Trzeba mieć niewidzialną kamerę
Dorota Sosnowska
|
Życie w sztuce
Zofia Smolarska
|
Dialogi na Olimpie
Ludwik Flaszen
|
O. Dostatni: Obejrzałem "Golgota Picnic". Nie jestem nim zgorszony
Tomasz Dostatni OP*
|
Dostojewski - Wielki Inkwizytor
rozm. Ludwik Flaszen, Leszek Kolankiewicz
|
Pasja
Rafał Węgrzyniak
|
Wspomnienie o Grotowskim
Jacek Dobrowolski
|
Ranking Celińskiej
Stanisława Celińska
|
Powrót „Apocalypsis”
(TTB)
|
Przestać grać
Zofia Frąckiewicz
|
Teatr ekspresji człowieczej
Leszek Kołodziejczyk
|
Wracając do „Apocalypsis cum figuris”
Małgorzata Dzieduszycka
|
Grotowski: początek tematu
Witold Filler
|
Grotowski jest geniuszem
Andrzej Kijowski
|
Wizyta u Grotowskiego
August Grodzicki
|
Spotkanie z teatrem Grotowskiego
Roman Szydłowski
|
Apocalipsis cum figuris (sprawozdanie z dyskusji)
Anna Lechicka
|
Powrót Chrystusa
Konstanty Puzyna
|
Klucz od przepaści
Leonia Jabłonkówna
|
I co dalej po zagładzie?
Helmut Kajzar
|
„Apokalypsis cum figuris”?
Bogusław Czarmiński
|
Załącznik do APOCALYPSIS (fragment tekstu)
Konstanty Puzyna
|