24 października 1992 |
Carmen
Georges Bizet
forma twórczości: konsultacja ruchu scenicznego reżyseria: Maria Fołtyn teatr: Opera Śląska, Bytom
|
25 października 1992 |
Wieczór baletowy
Maurice Ravel
forma twórczości: choreografia, inscenizacja teatr: Opera, Wrocław
|
6 listopada 1992 |
Śpiąca królewna
Płonka-Fiszer Stanisław
forma twórczości: choreografia reżyseria: Leraczyk Zbigniew teatr: Teatr Zagłębia, Sosnowiec
|
27 marca 1993 |
Skarbnikowy dar
Żak Andrzej
forma twórczości: choreografia reżyseria: Żask Andrzej teatr: Śląski Teatr Lalki i Aktora „Ateneum”, Katowice
|
8 maja 1993 |
Poławiacze pereł
Georges Bizet
forma twórczości: choreografia reżyseria: Bogdan Tosza teatr: Opera Śląska, Bytom
|
29 maja 1993 |
Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków
Bogdan Pawłowski
forma twórczości: choreografia i inscenizacja teatr: Opera, Wrocław
|
19 czerwca 1993 |
Wizje. Sny. Zderzenia. Impresje baletowe
forma twórczości: choreografia teatr: Opera Śląska, Bytom
|
24 września 1994 |
Wiśniowy sad
Antoni Czechow
forma twórczości: choreografia reżyseria: Bogdan Tosza teatr: Teatr Śląski im. Stanisława Wyspiańskiego, Katowice
|
22 października 1994 |
Górlandia
Andrzej Niedoba
forma twórczości: choreografia reżyseria: Włodzimierz Pawlak teatr: Teatr Nowy im. Gustawa Morcinka, Zabrze
|
6 grudnia 1994 |
Mały Książę
Antoine Saint-Exupéry de
forma twórczości: choreografia reżyseria: Cezary Domagała teatr: Teatr Nowy im. Gustawa Morcinka, Zabrze
|
5 marca 1995 |
Ptak szczęścia
Janik Bożena scenariusz
forma twórczości: choreografia reżyseria: Janik Bożena teatr: Śląski Teatr Lalki i Aktora „Ateneum”, Katowice
|
18 listopada 1995 |
Dzielny szewczyk
Maria Kownacka
forma twórczości: ruch sceniczny reżyseria: Andrzej Hrydzewicz teatr: Śląski Teatr Lalki i Aktora „Ateneum”, Katowice
|
2 marca 1996 |
Ręce na szyję zarzucić
Marian Pankowski
forma twórczości: konsultacja choreograficzna reżyseria: Dariusz Banek teatr: Teatr Śląski im. Stanisława Wyspiańskiego, Katowice
|
9 marca 1996 |
Kopciuszek
Walewski Adolf
forma twórczości: choreografia reżyseria: Grabarczyk Wincenty teatr: Teatr Nowy im. Gustawa Morcinka, Zabrze
|
6 października 1996 |
Ballady i romanse
Adam Mickiewicz
forma twórczości: konsultacja choreograficzna reżyseria: Irena Jun teatr: Teatr Śląski im. Stanisława Wyspiańskiego, Katowice
|
25 kwietnia 1997 |
Tango
Sławomir Mrożek
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Henryk Adamek teatr: Teatr Zagłębia, Sosnowiec
|
14 grudnia 1997 |
Pieśń szczurołapa
Kuryło Elżbieta
forma twórczości: choreografia reżyseria: Miłkowski Dariusz teatr: Teatr Nowy im. Gustawa Morcinka, Zabrze
|
7 marca 1998 |
Księżniczka czardasza (wznow.)
Kalman Emmerich
forma twórczości: choreografia reżyseria: Szlachtycz Stefan teatr: Opera Śląska, Bytom
|
24 października 1998 |
Widma
Stanisław Moniuszko
forma twórczości: ruch sceniczny reżyseria: Tadeusz Bradecki teatr: Opera Śląska, Bytom
|
11 września 1999 |
Żelazna konstrukcja
Maciej Wojtyszko
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Bartosz Zaczykiewicz teatr: Teatr Śląski im. Stanisława Wyspiańskiego, Katowice
|
14 stycznia 2000 |
Komu piosenkę
Michał Rosiński
forma twórczości: choreografia reżyseria: Michał Rosiński teatr: Teatr Dzieci Zagłębia im. Jana Dormana, Będzin
|
27 marca 2000 |
Sztuka do trzech razy
Wojnarowski Edmund
forma twórczości: ruch sceniczny reżyseria: Wojnarowski Edmund teatr: Śląski Teatr Lalki i Aktora „Ateneum”, Katowice
|
7 kwietnia 2000 |
Miłość ci wszystko wybaczy
Wieczór kabaretowy
forma twórczości: choreografia reżyseria: Moliński Rudolf teatr: Teatr Muzyczny, Gliwice
|
14 października 2000 |
Quo vadis
Nowowiejski Feliks
forma twórczości: ruch sceniczny reżyseria: Bogdański Zbigniew teatr: Opera Śląska, Bytom
|
16 grudnia 2000 |
Wyzwolenie
Stanisław Wyspiański
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Krzysztof Babicki teatr: Teatr Śląski im. Stanisława Wyspiańskiego, Katowice
|
11 stycznia 2001 |
Powróćmy jak za dawnych lat
forma twórczości: choreografia reżyseria: Arkadiusz Klucznik teatr: Teatr Dzieci Zagłębia im. Jana Dormana, Będzin
|
1 grudnia 2001 |
Tannhäuser
Richard Wagner
forma twórczości: plastyka ruchu reżyseria: Laco Adamik teatr: Opera Śląska, Bytom
|
14 grudnia 2001 |
Żołnierz Królowej Madagaskaru
Julian Tuwim
forma twórczości: ruch sceniczny reżyseria: Tadeusz Bradecki teatr: Teatr Śląski im. Stanisława Wyspiańskiego, Katowice
|
18 maja 2002 |
Kot w butach
Pawłowski Bogdan
forma twórczości: choreografia teatr: Opera Dolnośląska, Wrocław
|
18 listopada 2006 |
Kot w butach
Pawłowski Bogdan
forma twórczości: choreografia teatr: Opera Śląska, Bytom
|
5 stycznia 2008 |
Polterabend
Stanisław Mutz
forma twórczości: choreografia reżyseria: Tadeusz Bradecki teatr: Teatr Śląski im. Stanisława Wyspiańskiego, Katowice
|
5 lutego 2011 |
Dziady
Adam Mickiewicz
forma twórczości: choreografia reżyseria: Krzysztof Babicki teatr: Teatr Śląski im. Stanisława Wyspiańskiego, Katowice
|
9 maja 2011 |
Historia
Witold Gombrowicz
forma twórczości: choreografia reżyseria: Antoni Gryzik teatr: Studium Aktorskie przy Teatrze Śląskim, Katowice
|
17 czerwca 2011 |
Achilles i panny
Artur Maria Swinarski
forma twórczości: konsultacja choreograficzna reżyseria: Henryk Adamek teatr: Studium Aktorskie przy Teatrze Śląskim, Katowice
|
11 maja 2012 |
Muzyczna podróż – od Broadway'u do Hollywood
forma twórczości: reżyseria, choreografia teatr: Opera Śląska, Bytom
|
1 czerwca 2012 |
Moja ABBA
Tomasz Man
forma twórczości: choreografia reżyseria: Katarzyna Deszcz teatr: Teatr Śląski im. Stanisława Wyspiańskiego, Katowice
|
14 grudnia 2012 |
Siła przyzwyczajenia
Thomas Bernhard
forma twórczości: ruch sceniczny reżyseria: Joanna Zdrada teatr: Teatr Śląski im. Stanisława Wyspiańskiego, Katowice
|
24 maja 2014 |
Kopciuszek
Sergiusz Prokofiew
forma twórczości: opracowanie libretta, reżyseria, choreografia teatr: Opera Śląska, Bytom
|
21 lutego 2015 |
Tannhäuser
Richard Wagner
forma twórczości: choreografia, przygotowanie wznowienia reżyseria: Laco Adamik teatr: Opera Śląska, Bytom
|
28 maja 2017 |
O krasnoludkach i sierotce Marysi
Maria Konopnicka
forma twórczości: choreografia reżyseria: Henryk Adamek teatr: Teatr Nowy, Zabrze
|