14 maja 1947 |
Romeo i Julia
William Shakespeare
forma twórczości: ilustracja muzyczna, dyrygent reżyseria: Wilam Horzyca teatr: Teatr Ziemi Pomorskiej, Toruń
|
12 czerwca 1947 |
Ożenek
Mikołaj Gogol
forma twórczości: ilustracja muzyczna reżyseria: Józef Maśliński teatr: Teatr Ziemi Pomorskiej, Toruń
|
4 października 1947 |
Życie snem
Pedro Calderon de la Barca
forma twórczości: ilustracja muzyczna reżyseria: Wilam Horzyca teatr: Teatr Ziemi Pomorskiej, Toruń
|
5 grudnia 1947 |
Nitouche
Herve Florimond
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Horzyca Wilam teatr: Teatr Ziemi Pomorskiej, Toruń
|
6 stycznia 1948 |
Pastorałka
Leon Schiller
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Hanna Małkowska teatr: Teatr Ziemi Pomorskiej, Toruń
|
14 lutego 1948 |
Dom otwarty
Michał Bałucki
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Wilam Horzyca teatr: Teatr Ziemi Pomorskiej, Toruń
|
10 kwietnia 1948 |
Mozart i Salieri
Puszkin Aleksander
forma twórczości: ilustracja muzyczna reżyseria: Horzyca Wilam teatr: Teatr Ziemi Pomorskiej, Toruń
|
10 kwietnia 1948 |
Pugaczow
Jesienin Sergiusz
forma twórczości: ilustracja muzyczna reżyseria: Horzyca Wilam teatr: Teatr Ziemi Pomorskiej, Toruń
|
18 czerwca 1948 |
Są rzeczy ważniejsze
Janusz Teodor Dybowski
forma twórczości: ilustracja muzyczna reżyseria: Gustawa Błońska teatr: Teatr Ziemi Pomorskiej, Toruń
|
12 października 1948 |
Pugaczow
Jesienin Sergiusz
forma twórczości: ilustracja muzyczna reżyseria: Horzyca Wilam teatr: Teatr Polski, Poznań
|
23 października 1948 |
Sen nocy letniej
William Shakespeare
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Maria Leonia Jabłonkówna teatr: Teatr Polski, Poznań
|
21 grudnia 1948 |
Przemysław Drugi
Roman Brandstaetter
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Teofil Trzciński teatr: Teatr Polski, Poznań
|
30 grudnia 1948 |
Pastorałka
Leon Schiller
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Hanna Małkowska teatr: Teatr Polski, Poznań
|
30 marca 1949 |
Mąż i żona
Aleksander Fredro
forma twórczości: opracowanie muzyczne, akompaniament reżyseria: Stefan Drewicz teatr: Teatr Polski, Poznań
|
6 października 1949 |
Mazepa
Słowacki Juliusz
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Borowski Karol teatr: Teatry Ziemi Pomorskiej (scena Bydgoszcz), Bydgoszcz-Toruń
|
21 listopada 1949 |
Mozart i Salieri
Puszkin Aleksander
forma twórczości: ilustracja muzyczna reżyseria: Horzyca Wilam teatr: Teatry Dramatyczne (Teatr Polski), Poznań
|
19 marca 1955 |
Doktór lubelski
Franciszek Zabłocki
forma twórczości: muzyka reżyseria: Kazimierz Mikulski teatr: Teatr Śląski im. Stanisława Wyspiańskiego, Katowice
|
21 stycznia 1956 |
Książę i żebrak
Mark Twain
forma twórczości: muzyka reżyseria: Bolesław Smela teatr: Teatr Śląski im. Stanisława Wyspiańskiego, Katowice
|
21 kwietnia 1956 |
Dramat księżycowy
Roman Brandstaetter
forma twórczości: muzyka reżyseria: Gustaw Holoubek teatr: Teatr Śląski im. Stanisława Wyspiańskiego, Katowice
|
8 września 1956 |
Chory z urojenia
Molière
forma twórczości: muzyka reżyseria: Alojzy Nowak teatr: Teatr Śląski im. Stanisława Wyspiańskiego, Katowice
|
8 grudnia 1956 |
Hadrian z Gzymsów
Wacław Klemens Klicpera
forma twórczości: muzyka reżyseria: Andrzej Witkowski teatr: Teatry Ziemi Pomorskiej (scena Bydgoszcz), Bydgoszcz-Toruń
|
8 czerwca 1957 |
Król włóczęgów
Rudolf Friml
forma twórczości: instrumentacja reżyseria: Danuta Baduszkowa teatr: Operetka Śląska, Gliwice
|
1 listopada 1957 |
Król Dawid
Arthur Honegger
forma twórczości: dyrygent teatr: Filharmonia Łódź, Łódź
|
5 lipca 1958 |
Malborough wyrusza na wojnę
Marcel Achard
forma twórczości: muzyka reżyseria: Czesław Staszewski teatr: Teatr im. Stefana Jaracza, Łódź
|
22 kwietnia 1961 |
Król włóczęgów
Rudolf Friml
forma twórczości: instrumentacja, opracowanie muzyczne reżyseria: Danuta Dostalik-Baduszkowa teatr: Operetka, Łódź
|
10 grudnia 1961 |
Król włóczęgów
Rudolf Friml
forma twórczości: instrumentacja reżyseria: Aleksander Długosz teatr: Teatr Muzyczny, Gdynia
|
31 marca 1962 |
Judith
Arthur Honegger
forma twórczości: przekład, kierownictwo muzyczne, dyrygent reżyseria: Alfredo Rodrigues teatr: Teatr Wielki, Warszawa
|
31 marca 1962 |
Święto Wiosny
Igor Strawiński
forma twórczości: kierownictwo muzyczne, dyrygent reżyseria: Alfredo Rodrigues teatr: Teatr Wielki, Warszawa
|
31 marca 1962 |
Syn marnotrawny
Claude Debussy
forma twórczości: kierownictwo muzyczne, dyrygent reżyseria: Alfredo Rodrigues teatr: Teatr Wielki, Warszawa
|
24 listopada 1962 |
Białowłosa
Henryk Czyż
forma twórczości: muzyka, libretto, kierownictwo muzyczne reżyseria: Wowo Bielicki teatr: Teatr Wielki, Warszawa
|
8 czerwca 1965 |
Joanna d`Arc na stosie
Arthur Honegger
forma twórczości: dyrygent teatr: Filharmonia, Kraków
|
20 listopada 1967 |
Kynolog w rozterce
Henryk Czyż
forma twórczości: dyrygent reżyseria: Zofia Więcławówna teatr: Miejski Teatr Muzyczny – Opera i Operetka, Kraków
|
4 lutego 1968 |
Król włóczęgów
Rudolf Friml
forma twórczości: instrumentacja reżyseria: Barbara Kostrzewska teatr: Operetka Dolnośląska, Wrocław
|
2 października 1971 |
Białowłosa
Henryk Czyż
forma twórczości: muzyka, libretto, kierownictwo muzyczne, dyrygent reżyseria: Danuta Baduszkowa teatr: Teatr Wielki, Łódź
|
11 grudnia 1982 |
Inge Bartsch
Henryk Czyż
forma twórczości: scenariusz, reżyseria, inscenizacja, kierownictwo muzyczne, dyrygent teatr: Teatr Wielki, Warszawa
|
15 stycznia 1983 |
Księżycowy poemat
Czyż Henryk
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Traczewski Włodzimierz teatr: Teatr Muzyczny, Łódź
|
28 kwietnia 1983 |
Inge
Henryk Czyż
forma twórczości: libretto, kierownictwo muzyczne, dyrygent reżyseria: Lech Terpiłowski teatr: Opera, Wrocław
|
14 kwietnia 1984 |
Wozzeck
Alban Berg
forma twórczości: przekład reżyseria: Marek Grzesiński teatr: Teatr Wielki, Warszawa
|
2 grudnia 1989 |
Kynolog w rozterce
Henryk Czyż
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Bogusław Danielewski teatr: Teatr Wielki, Łódź
|