Artykuły

Pruszcz Gdański. Kolejka SKM promuje kulturę

Niecodzienną promocję miasta wymyśliły władze Pruszcza Gdańskiego. Zaprosiły na konferencję prasową na peron kolejki SKM w Gdańsku.

Miejsce konferencji wybrano nieprzypadkowo, ponieważ dzisiaj rozpoczęła się kampania reklamowa Pruszcza na pociągu Szybkiej Kolei Miejskiej. To pierwsza w historii miasta kampania wizerunkowa, która stawia na promocję poprzez wydarzenia kulturalne.

Pierwszy wagon reklamuje Scenę Letnią teatru Wybrzeże, środkowy - rekonstruowaną Faktorię Rzymską, a ostatni promuje Scenę Muzyczną.

W sobotę 26 czerwca ponownie zostanie otwarta Scena Letnia teatru Wybrzeże w Pruszczu Gdańskim. Zadebiutowała latem ubiegłego roku i cieszyła się wielkim powodzeniem. Tydzień później w faktorii obejrzymy premierę recitalu pt. "Fatum" aktorki teatru Wybrzeże Marzeny Nieczui-Urbańskiej.

- Rok temu pokazaliśmy od końca czerwca do końca sierpnia sześć tytułów, w tym aż trzy premierowe, które obejrzało kilka tysięcy widzów - mówił dyrektor Adam Orzechowski. - Mamy nadzieję, że w tym roku zainteresowanie widzów będzie równie duże.

Scena Letnia teatru Wybrzeże to wspólna inicjatywa gdańskiego teatru i Centrum Kultury i Sportu w Pruszczu Gdańskim. Mieści się ona w Międzynarodowym Parku Kulturowym Faktoria. Wstęp na wszystkie spektakle jest bezpłatny.

Pracownia

X
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się.
Trwa wyszukiwanie

Kafelki

Nakieruj na kafelki, aby zobaczyć ich opis.

Pracownia dostępna tylko na komputerach stacjonarnych.

Zasugeruj zmianę

x

Używamy plików cookies do celów technicznych i analitycznych. Akceptuję Więcej informacji