Artykuły

Łódź. Miasto liderem w walce o tytuł ESKK 2016

Warszawa - rozczarowanie, Toruń - hurraoptymizm, Poznań - zadyszka na starcie. Tak są oceniane polskie miasta, które kandydują do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016 roku

Analizę działań marketingowych miast przygotowała Urszula Podraza na zlecenie Ministerstwa Kultury. Oceniła siedem polskich miast kandydujących do tytułu.

Łódź wypada w analizie najlepiej. Jesteśmy liderem, którego działania marketingowe i akcje promocyjne Podraza oceniła najwyżej. Pochwały zebrały czytelne logo, Kapitan Kultura, gra miejska oraz puzzle. Ekspertka doceniła także zaangażowanie mieszkańców w akcję i fakt, że kampanią kierują specjaliści, a nie urzędnicy.

Pracownia

X
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się.
Trwa wyszukiwanie

Kafelki

Nakieruj na kafelki, aby zobaczyć ich opis.

Pracownia dostępna tylko na komputerach stacjonarnych.

Zasugeruj zmianę

x

Używamy plików cookies do celów technicznych i analitycznych. Akceptuję Więcej informacji