Artykuły

Z maksymalną emocją

"Rok magicznego myślenia" pod opieką art. Bartosza Zaczykiewicza w Teatrze Studio w Warszawie. Pisze Iga Nyc w tygodniku Wprost.

Bez scenografii i kostiumów, za to z maksymalną emocją. Monodram Ewy Błaszczyk opiera się wyłącznie na dobrym aktorstwie i sile słowa.

W "Roku magicznego myślenia" amerykańskiej pisarki Joan Didion aktorka przedstawia historię łudząco podobną do własnej - córka bohaterki zapada w śpiączkę, a potem umiera jej mąż. Całość została opowiedziana bez egzaltacji i melodramatyzmu. Spektakl dla tych, którzy nie unikają trudnych tematów i szukają w teatrze autentycznych emocji.

Pracownia

X
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się.
Trwa wyszukiwanie

Kafelki

Nakieruj na kafelki, aby zobaczyć ich opis.

Pracownia dostępna tylko na komputerach stacjonarnych.

Zasugeruj zmianę

x

Używamy plików cookies do celów technicznych i analitycznych. Akceptuję Więcej informacji