Artykuły

Warszawa. Jan Peszek czyta, pasażerowie wymyślają hasło

Rusza kampania reklamowa książki "Atramentowa śmierć" Cornelii Funke wydawanej przez Egmont. Akcja przebiega w różnorodnych formach: fragment powieści czyta aktor Jan Peszek, a pasażerowie pociągów InterCity mogą wymyślać jej hasło promocyjne.

W drugiej połowie sierpnia w pociągach InterCity pojawiły się 15-stronicowe broszury z fragmentami "Atramentowej śmierci" - trzeciej części trylogii Cornelii Funke - ukazującej się w Polsce 15 września nakładem wydawnictwa Egmont. Pasażerowie mogą wziąć udział w konkursie SMS-owym na hasło reklamowe tej serii książkowej. Egmont chce w ten sposób dotrzeć z informacją o publikowanej przez siebie powieści do osób wracających z wakacji i mających w pociągu czas na czytanie.

Akcja promocyjna "Atramentowej śmierci" obejmuje też nagranie jej fragmentu czytane przez Jana Peszka. W związku z tym od połowy września książka przez dwa tygodnie będzie reklamowana w Radiu Zet. Kampania obejmuje też outdoor w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, internet (bannery na wp.pl) oraz prasę (reklamy i recenzje w 'Cogito', 'Magazynie Literackim Książki' i mediach własnych Egmontu: 'Styl Witch' i '13 Magazynie Szczęśliwej Nastolatki').

Pracownia

X
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się.
Trwa wyszukiwanie

Kafelki

Nakieruj na kafelki, aby zobaczyć ich opis.

Pracownia dostępna tylko na komputerach stacjonarnych.

Zasugeruj zmianę

x

Używamy plików cookies do celów technicznych i analitycznych. Akceptuję Więcej informacji