Łódź. Internauci docenili Teatr im. Jaracza
Rozpoczęcie zdjęć do klipu, który zareklamuje Łódź w brytyjskiej telewizji BBC, okazało się najważniejszym wydarzeniem lipca w plebiscycie "Łódź Sukcesu". Internauci wytypowali także Teatr im. Jaracza.
To był miesiąc naprawdę ważnych wydarzeń. Szefowie Telewizji Toya, Radia Eska Łódź, Gazety Wyborczej oraz Grzegorz Zieliński z Klubu Piotrkowska 97 wytypowali cztery najistotniejsze. Następnie wybierali już łodzianie głosując na stronie internetowej www.gazeta.pl/lodz.
Najważniejszym wydarzeniem lipca okazało się rozpoczęcie zdjęć do klipu, który zareklamuje Łódź w Wielkiej Brytanii. Reklama będzie trwała 30 sekund. Brytyjczycy w 470 emisjach poznają ul. Piotrkowską, Manufakturę i lotnisko im. Reymonta. Film o Łodzi będzie można zobaczyć już we wrześniu. To pierwsza zagraniczna reklama miasta. Łódź zostanie pokazana jako miasto o bogatej historii, rozwijające się i tętniące życiem, również nocnym. (...)
Na podium znalazła się również premiera "Inland Empire", filmu, który David Lynch częściowo nakręcił w Łodzi.
Internauci docenili także Teatr Jaracza, który przystąpił do realizacji wielkiego projektu czterech scen w regionie. Domy kultury w Radomsku, Sieradzu, Piotrkowie Trybunalskim i Skierniewicach zostaną zmodernizowane. Aktorzy Jaracza będą grali poza siedzibą raz w tygodniu w każdym mieście. Inwestycja ma się zakończyć w maju przyszłego roku.