Artykuły

Wrocław. Teatr Polski prostuje nieprawdziwe informacje

W związku z pojawiającymi się informacjami na temat promocji, a raczej jej braku, spektaklu "Leśni. Apokryf", Teatr Polski informuje, że są to informacje nieprawdziwe, mające charakter fake newsa.

Z nieprawdziwych informacji dowiadujemy się, że "pracownicy marketingu Teatru Polskiego we Wrocławiu dostali zakaz jakiejkolwiek promocji spektaklu "Leśni. Apokryf" (na zdjęciu).

Spektakl Agnieszki Wolny-Hamkało w reż. Marty Streker miał swoją premierę 3 października 2019 roku i od tej pory jest ciągle w repertuarze Teatru Polskiego we Wrocławiu, a jego promocja przebiega zgodnie za złożonym harmonogramem. Działania promocyjne rozpoczęły się tuż po wakacjach, czyli wraz z początkiem września, trwają nadal i obejmują m.in.:

- promocję w newsletterze teatru - ponad 4000 odbiorców,

- promocję wydarzeń na FB teatru - kampanie organiczne (zasięg postów ponad 12 tysięcy) i płatne (ponad 10 tysięcy wyświetleń posta),

- promocję na stronach partnerów oraz na Instagramie,

- komunikaty do mediów,

- organizację próby prasowej, która cieszyła się dużym zainteresowaniem mediów, co przełożyło się na interesujące publikacje zarówno w mediach tradycyjnych jak i cyfrowych,

- publikację wywiadu z Krzysztofem Kopką, opiekunem merytorycznym spektaklu,

- przygotowanie trailera oraz spotu radiowego, które były promowane w wybranych mediach,

- druk i dystrybucję plakatów oraz innych materiałów promocyjnych,

- oferty przygotowane dla szkół, firm oraz instytucji z którymi teatr współpracuje, takimi, jak m.in. Wrocławskie Centrum Rozwoju Społecznego czy MOPS oraz środowisk akademickich.

Spektakl "Leśni. Apokryf'" był promowany według tego samego standardu, co wszystkie pozostałe premiery roku 2019.

Nasze działania jeszcze przed premierą " Leśnych..."wychodziły jednak daleko poza standardowe. Zorganizowaliśmy spotkania tematyczne w Muzeum Pana Tadeusza oraz w Dolnośląskim Centrum Filmowym, podczas których publiczność mogła spotkać się i dyskutować z twórcami spektaklu. W DCF przed wszystkimi seansami filmowymi, przez cały miesiąc poprzedzający premierę spektaklu emitowana była reklama przedstawienia. Zaplanowaliśmy również niestandardowe działania promocyjne na FB oraz Instagramie, niestety nie zgodziła się na nie pani reżyser Marta Streker, wskazując swojego grafika.

Pracownia

X
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się.
Trwa wyszukiwanie

Kafelki

Nakieruj na kafelki, aby zobaczyć ich opis.

Pracownia dostępna tylko na komputerach stacjonarnych.

Zasugeruj zmianę

x

Używamy plików cookies do celów technicznych i analitycznych. Akceptuję Więcej informacji