Warszawa. Recenzje Komisji Artystycznej OKWPW - odsłona czwarta
Siarczyste mrozy, zamiecie śnieżne, opóźnienia komunikacyjne - nic nie powstrzyma Komisji Artystycznej 24. Ogólnopolskiego Konkursu na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej.
Oto efekt lutowej pracy jej członków: Michała Centkowskiego, Adama Karola Drozdowskiego, Andrzeja Lisa, Kamili Łapickiej, Jakuba Papuczysa, Joanny Puzyny Chojki i Jacka Sieradzkiego - kolejne recenzje z obejrzanych w minionym miesiącu spektakli.
"ZAKONNICE ODCHODZĄ PO CICHU" na motywach książki Marty Abramowicz, reżyseria: Daria Kopiec, scenariusz: Martyna Lechman, Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu - pisze Joanna Puzyna-Chojka
Marcin Skóra "IKEBANA", reżyseria: Bohdan Graczyk, Dariusz Starczewski, Teatr im. Ludwika Solskiego w Tarnowie - pisze Jakub Papuczys
"MAŁA DRAKA O ZWIERZAKACH" Maliny Prześlugi, reżyseria: Ewa Piotrowska, Opolski Teatr Lalki i Aktora - pisze Kamila Łapicka
"ŁAUMA CZYLI CZAROWNICA" na podstawie komiksu ŁAUMA Karola (KRL) Kalinowskiego. Adaptacja Maciej Podstawny, Magdalena Miklasz, Łukasz Zaleski, reżyseria: Magdalena Miklasz, Teatr Dramatyczny im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu - pisze Adam Karol Drozdowski
"SUPERSPEKTAKL" Justyny Lipko-Koniecznej, Justyny Sobczyk i Jakuba Skrzywanka (na podstawie improwizacji aktorów), reżyseria: Justyna Sobczyk, Jakub Skrzywanek, dramaturgia: Justyna Lipko-Konieczna, Teatr Powszechny im. Zygmunta Hubnera w Warszawie - pisze Michał Centkowski
"ŻEBY NIE BYŁO ŚLADÓW" Cezarego Łazarewicza, reżyseria: Piotr Ratajczak, Teatr Polonia w Warszawie
"BABCIA MÓWI PA, PA" Agaty Biziuk, Agnieszki Makowskiej: reżyseria: Agata Biziuk; Teatr Rampa w Warszawie - pisze Andrzej Lis.
**
Ogólnopolski Konkurs na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej jest organizowany przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Instytut Teatralny im. Z. Raszewskiego w Warszawie.
Koordynator merytoryczny: Jacek Sieradzki
Koordynator organizacyjno-finansowy: Maria Stępkowska