Artykuły

Wrocław. Zasady zwrotu biletów na "Dialogu-Wrocław"

W związku z brakiem, do dn. 26 września, oficjalnej decyzji Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego dotyczącej sfinalizowania przyznanej dotacji dla festiwalu organizator zmuszony jest odwołać prezentację trzech polskich spektakli programu głównego.

Nie odbędą się: "Wróg ludu" w reż. Jana Klaty z Narodowego Starego Teatru im. H. Modrzejewskiej w Krakowie, "Hymn do miłości" w reż. Marty Górnickiej, będący koprodukcją Teatru Polskiego w Poznaniu oraz Fundacji Chór Kobiet w Warszawie oraz "Jeden gest" w reż. Wojtka Ziemilskiego z Nowego Teatru w Warszawie, a także spotkania zaplanowane wokół wymienionych spektakli. Wstrzymanie dotacji przez MKiDN sprawia, że organizator nie jest w stanie zrealizować pokazów wyżej wymienionych spektakli.

Więcej informacji, w tym zasady zwrotu biletów oraz pełne oświadczenie Tomasza Kireńczuka, kierownika programowego 9. MFT Dialog-Wrocław: www.dialogfestival.pl

Informujemy, że zwrot biletów na spektakle 9. Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego Dialog - Wrocław możliwy jest od 2 października 2017 roku. Poniżej znajdują się szczegółowe informacje odnośnie zasad zwrotu biletów.

1. Osoby, które zakupiły bilety on-line przez stronę www.impart.art.pl oraz www.dialogfestival.pl otrzymają bezpośredni zwrot środków na konto z systemu Dotpay, w ciągu 14 dni, od 2 października.

2. Osoby, które zakupiły bilety w kasie Impartu (ul. Mazowiecka 17), proszone są o ich zwrot w kasie Impartu od 2 października (kasa czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 12:00-18:00), gdzie otrzymają także zwrot pieniędzy.

3. Osoby, które zakupiły bilety w stacjonarnych, autoryzowanych punktach sieci Eventim (m.in. salony Empik, Media Markt, Saturn), proszone są o zwrot biletów w miejscu ich zakupu od 2 października, gdzie otrzymają także zwrot pieniędzy.

4. Osoby, które opłaciły bilety przelewem na konto Impartu i odebrały bilety w kasie Impartu (Mazowiecka 17), proszone są o zwrot biletów w kasie Impartu od 2 października (czynna od poniedziałku do piątku w godz. 12:00-18:00), gdzie otrzymają także zwrot pieniędzy.

5. Osoby, które opłaciły bilety przelewem na konto Impartu ale jeszcze nie odebrały ich w kasie, otrzymają zwrot środków bezpośrednio na konto, w ciągu 14 dni, od 2 października.

6. Osoby, które zakupiły bilety online poprzez stronę eventim.pl:

w opcji TicketDirect (do samodzielnego wydruku w domu), proszone są o wypełnienie formularza i przesłanie go na adres: cc@eventim.pl. Zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni od momentu dostarczenia formularza.

Formularz dostępny jest tutaj: www.eventim.pl/obj/media/PL-eventim/pdf/formularz-zwrotu-reklamacji-pl.pdf

osoby, które zakupiły bilet wydrukowany i przesłany przez Eventim, proszone są o wypełnienie formularza: www.eventim.pl/obj/media/PL-eventim/pdf/formularz-zwrotu-reklamacji-pl.pdf

Formularz należy odesłać na adres: Eventim Customer Service al. Jerozolimskie 25, 00-508 Warszawa. Do formularza należy dołączyć zwracane bilety oraz paragon będący potwierdzeniem zakupu (w przypadku braku paragonu, prosimy o złożenie dodatkowego oświadczenia, które dostępne jest tutaj: www.eventim.pl/obj/media/PL-eventim/pdf/oswiadczenie-reklamacji-bez-01-2015.pdf)

Zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni od dnia dostarczenia formularza.

Na kopercie prosimy dopisać: ZWROT/REKLAMACJA. Sugerujemy przesłanie biletów listem poleconym.

Informujemy, że platforma Eventim nie zwraca kosztów dostawy przesyłki.

Wszystkie zwroty transakcji bezgotówkowych zostaną wykonane w ciągu 14 dni, licząc od 2 października.

W razie pytań prosimy o kontakt pod adresem: industry@dialogfestival.pl

Pracownia

X
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się.
Trwa wyszukiwanie

Kafelki

Nakieruj na kafelki, aby zobaczyć ich opis.

Pracownia dostępna tylko na komputerach stacjonarnych.

Zasugeruj zmianę

x

Używamy plików cookies do celów technicznych i analitycznych. Akceptuję Więcej informacji