Warszawa. Kampania wizerunkowa "Rynek Nowego Myślenia"
Ruszyła pierwsza odsłona kampanii wizerunkowej Teatru WARSawy. Będzie kontynuowana do końca tego roku.
"Rynek Nowego Myślenia" jest nie tylko promocją jednego z warszawskich teatrów, ale też wyjątkowego miejsca w Warszawie, jakim jest Rynek Nowego Miasta. Nawiązuje do nazwy lokalizacji, w której mieści się teatr, ale też do idei "nowego myślenia" - otwarcia na dyskusje, różnych form dyskusji - debat, czytania performatywnego, działań edukacyjnych czy warsztatowych. Otwiera się też na inne wydarzenia kulturalne - jak koncerty i wystawy.
To miejsce, które ma służyć Warszawiakom oraz wszystkim tym, którzy odwiedzając Warszawę chcą zobaczyć nie tylko sztukę teatralną, ale też mieć okazję do uczestniczenia w ciekawej dyskusji, wymianie myśli i poglądów.
- Rynek Nowego Myślenia to dla mnie swoiste miejsce wyrażania swoich myśli, pokazywania twórczości, spierania się poglądów. To nowi ludzie... świeżość pomysłów, oryginalny repertuar, adaptacje zamiast gotowych dramatów - mówi Adam Sajnuk, dyrektor teatru WARSawy. - Ale to nie eksperyment, to teatr komunikatywny, nastawiony na widza, na dialog z widzem - człowiekiem nowoczesnym, otwartym, niezależnym myślowo oraz szukającym tożsamości z miejscem i ze społecznością.
W ramach kampanii przygotowany został spot video, który jest emitowany w warszawskich tramwajach oraz na rondzie Dmowskiego. Prowadzone są również działania PR. Kolejne odsłony kampanii, która potrwa do końca roku przewidują też spoty radiowe oraz działania niestandardowe. W najbliższych dniach na budynku przy Rynku Nowego Miasta rozbłyśnie neon "Teatr WARSawy".
Autorką spotu jest Magdalena Ziarnik. Za działania PR odpowiada agencja iPublicity, a media planowane są i kupowane przez Teatr WARSawy.
Kampania jest współfinansowana ze środków Miasta St. Warszawy.