Artykuły

Może za rok będzie inaczej

Marek Weiss zrobił z Opery Bałtyckiej jedną z ciekawszych w Polsce, więc dlaczego Gdańsk go tak nie lubi? Dlaczego nie ma wśród polskich teatrów operowych bardziej zwalczanego choćby za repertuar, a trójmiejscy krytycy pomstują na "monokulturę reżyserską" (określenie J. Zalesińskiego)? Czym sobie Weiss zawinił i czy rzeczywiście jest z jego teatrem tak źle, jak niektórzy twierdzą? - pyta Tomasz Flasiński w Polsce Dzienniku Bałtyckim.

Aby przeczytać artykuł musisz się zalogować.
Jeżeli nie masz jeszcze konta na naszej platformie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Pracownia

X
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się.
Trwa wyszukiwanie

Kafelki

Nakieruj na kafelki, aby zobaczyć ich opis.

Pracownia dostępna tylko na komputerach stacjonarnych.

Zasugeruj zmianę

x

Używamy plików cookies do celów technicznych i analitycznych. Akceptuję Więcej informacji