Gniezno. Warsztaty dla dzieci w Teatrze Fredry
Warsztaty dla dzieci w wieku 9-12 inspirowane tekstem "Pinokio" Maliny Prześlugi odbędą się w dniach - 27 - 29 kwietnia.
Zwróćmy się ku światu rozmaitych uczuć tak, jak robi to pajacyk Pinokio (na zdjęciu) w spektaklu Teatru Fredry. Zastanówmy się nad problemami dzisiejszego świata: nad biedą, bezrobociem, uczuciem braku, pustką, głodem. Przyjrzymy się im ze wszystkich stron i stwórzmy wspólnie teatralny program nawołujący do wrażliwości, otwarcia się na drugą osobę i świat, który nas otacza. Do jego przygotowania posłużą nam nie tylko ćwiczenia teatralne ale także znane wszystkim gry i zabawy podwórkowe. Dowiemy się jak dzięki teatrowi otrzeć łzy i oprzeć się zmartwieniom. Co daje nam prawdziwe szczęście? Czy opłaca się bardziej mieć czy być? Odpowiedzi wspólnie poszukajmy w Teatrze Fredry w Gnieźnie.
Grupę warsztatową poprowadzi Aleksandra Antoniuk, absolwentka Wydziału Pedagogicznego i Instytutu Kultury Polskiej na Uniwersytecie Warszawskim. Współpracowała z Instytutem Teatralnym im Zbigniewa Raszewskiego ("Lato w teatrze", "Warsztaty tramwajowe") oraz z Teatrami: Powszechnym im. Zbigniewa Hübnera ("Rodzina w teatrze", "Teatr w klasie") oraz Dramatycznym im. Gustawa Holoubka ( "Młoda Scena"). Aleksandra Antoniuk od początku 2015 roku realizuje w Teatrze Fredry w Gnieźnie program nowoczesnej edukacji teatralnej.
Miejsce: Scena
Terminy:
28 kwietnia, 10:00 - 12:00 [warsztat dla klas szkolnych]
29 kwietnia, 10:00 - 12:00 [warsztat dla klas szkolnych]
Na warsztaty poranne obowiązują zapisy, których dokonuje nauczyciel. Jedna klasa może wziąć udział w jednym warsztacie. Przy zgłoszeniu należy poinformować o liczebności klasy.
28 kwietnia, 15:00 - 17:00 - 1 dzień warsztatów z cyklu [warsztaty dla 15 osób indywidualnych]
29 kwietnia, 15:00 - 17:00 - 2 dzień warsztatów z cyklu [warsztaty dla 15 osób indywidualnych]
Na warsztaty popołudniowe obowiązują zapisy (imię i nazwisko dziecka). Warunkiem uczestnictwa w warsztatach jest obecność na całości warsztatów: 27 i 28 kwietnia.--