Artykuły

Łódź. Ponad 2 mln zł na tworzenie marki

W rozstrzygniętym przez Urząd Marszałkowski w Łodzi konkursie na promocję "marek", produktów lokalnych i regionalnych znalazły się też projekty dotyczące wydarzeń kulturalnych. Ich łączna kwota to ponad dwa miliony złotych. Łączna kwota dofinansowanych 22 wniosków to ponad 10 mln zł.

Najwięcej, bo 765 tys. 850 zł, otrzymało Stowarzyszenie "Łódź Filmowa" na wsparcie promocji Łodzi filmowej jako marki miasta i regionu łódzkiego. W projekcie rozpisanym na dwa lata znajdują się: organizacja w 2012 roku kolejnej edycji Forum Kina Europejskiego "Cinergia", prowadzenie serwisu internertowego poświęconego filmowym tradycjom naszego miasta, realizacja cyklicznego programu telewizyjnego, letnie eventy filmowe i działania edukacyjne.

W podobnej kategorii 586 tys. 500 zł otrzymało Stowarzyszenie Promocji Kultury im. Aleksandra Tansmana w Łodzi, pomysłodawca i organizator Międzynarodowego Festiwalu i Konkursu Indywidualności Muzycznych "Tansman" w Łodzi. Stowarzyszenie jako jedyna organizacja otrzymała w 2011 roku Nagrodę Pro Publico Bono w kategorii "Kultura i dziedzictwo narodowe". Złożony projekt opiewał na 835 tys. zł.

Niemało otrzymają z Urzędu Marszałkowskiego większe miasta regionu. Ponad 450 tys. zł posłuży miastu Sieradz do przygotowania kolejnej sztandarowej imprezy w tej części województwa, Open Hair Festival. Dofinansowane kwotą ponad 285 tys. zł Radomsko przygotuje kolejną edycję Różewicz Open Festival. Zaś 142 tys. zł trafi do gminy Zgierz, która realizuje projekt Miasto Tkaczy.

Pracownia

X
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się.
Trwa wyszukiwanie

Kafelki

Nakieruj na kafelki, aby zobaczyć ich opis.

Pracownia dostępna tylko na komputerach stacjonarnych.

Zasugeruj zmianę

x

Używamy plików cookies do celów technicznych i analitycznych. Akceptuję Więcej informacji