Artykuły

Wersja autorska

- Strindberg interesował mnie jako ojciec teatru współczesnego - mówi Natalia Korczakowska. - W jego dramatach mamy klucze do źródeł myślenia o współczesności. "Pelikan" to jest inauguracja teatru eksperymentalnego. Aktorzy tu spotykają się w bliskiej małej przestrzeni i tworzą coś, co jest intymne i prawdziwe. Przez Strindberga i Bergmana jest prosta droga do Krystiana Lupy.

Aby przeczytać artykuł musisz się zalogować.
Jeżeli nie masz jeszcze konta na naszej platformie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Pracownia

X
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się.
Trwa wyszukiwanie

Kafelki

Nakieruj na kafelki, aby zobaczyć ich opis.

Pracownia dostępna tylko na komputerach stacjonarnych.

Zasugeruj zmianę

x

Używamy plików cookies do celów technicznych i analitycznych. Akceptuję Więcej informacji