6 grudnia 1945 |
Kraina uśmiechu
Franz Lehár
postać: Walc - Solo reżyseria: Bolesław Horski teatr: Teatr Wielki, Poznań
|
18 maja 1946 |
Faust
Charles Gounod
forma twórczości: role reżyseria: Maria Janowska-Kopczyńska teatr: Teatr Wielki, Poznań
|
31 grudnia 1947 |
Historia tańca
forma twórczości: role reżyseria: Feliks Parnell teatr: Balet Parnella
|
16 lutego 1951 |
Pan Twardowski
Ludomir Różycki
postać: Chimera, Panna Mądra, Czarownica, Cyganka teatr: Opera i Filharmonia, Warszawa
|
22 lipca 1953 |
Halka
Stanisław Moniuszko
forma twórczości: asystent choreografa reżyseria: Kazimierz Czarnecki teatr: Opera i Filharmonia Bałtycka, Gdańsk
|
6 marca 1954 |
Dom lalki (Nora)
Henrik Ibsen
forma twórczości: choreografia reżyseria: Zdzisław Karczewski teatr: Teatr Wybrzeże, Gdańsk
|
3 czerwca 1954 |
Pan Twardowski
Ludomir Różycki
postać: Najpiękniejsza kobieta Wschodu teatr: Opera i Filharmonia Bałtycka, Gdańsk
|
16 czerwca 1954 |
Dumna Legenda
Franciszek Fenikowski
forma twórczości: choreografia reżyseria: Natalia Gołębska teatr: Teatr Lalek, Gdańsk
|
30 października 1954 |
Zrobiła się dziura w niebie
Anna Świrszczyńska
forma twórczości: choreografia reżyseria: Natalia Gołębska teatr: Teatr Lalek, Gdańsk
|
28 lutego 1958 |
Dafnis i Chloe
Maurice Ravel
postać: Lykajnion reżyseria: Janina Jarzynówna-Sobczak teatr: Opera i Filharmonia Bałtycka, Gdańsk
|
8 lipca 1958 |
Carmen
Georges Bizet
forma twórczości: ewolucje taneczne reżyseria: Stanisław Drabik teatr: Opera, Wrocław
|
14 marca 1959 |
Kopciuszek
Sergiusz Prokofiew
postać: Kopciuszek reżyseria: Janina Jarzynówna-Sobczak teatr: Opera i Filharmonia Bałtycka, Gdańsk
|
21 lipca 1959 |
Wesele w Ojcowie
Karol Kurpiński
forma twórczości: role reżyseria: Jarzynówna-Sobczak Janina, Dobraczyński Edward(wsp teatr: Opera i Filharmonia Bałtycka, Gdańsk
|
15 marca 1960 |
Wesele w Ojcowie
Karol Kurpiński
forma twórczości: role reżyseria: Jarzynówna-Sobczak Janina teatr: Opera i Filharmonia Bałtycka, Gdańsk
|
30 lipca 1960 |
Panna Rosita
Federico García Lorca
forma twórczości: opracowanie choreograficzne reżyseria: Maria Straszewska teatr: Teatr im. Aleksandra Fredry, Gniezno
|
5 listopada 1960 |
Parady
Jan Potocki
forma twórczości: choreografia reżyseria: Maria Straszewska teatr: Teatry Dramatyczne (Teatr Polski Bydgoszcz), Bydgoszcz-Toruń
|
11 lutego 1961 |
Król włóczęgów
Justin Huntley Mac Carthy
forma twórczości: choreografia reżyseria: Elwira Turska teatr: Teatr Popularny, Grudziądz
|
23 marca 1961 |
Opera za trzy grosze
Bertolt Brecht
forma twórczości: choreografia reżyseria: Zdzisław Tobiasz teatr: Teatry Dramatyczne (Teatr Współczesny), Szczecin
|
5 czerwca 1961 |
Jezioro łabędzie
Piotr Czajkowski
postać: Łabędź, Łabędź teatr: Opera i Filharmonia Bałtycka, Gdańsk
|
5 czerwca 1961 |
Mała suita
Witold Lutosławski
postać: Dziewczyna teatr: Opera i Filharmonia Bałtycka, Gdańsk
|
27 lutego 1962 |
Orfeusz i Eurydyka
Christoph Willibald Gluck
postać: Furia reżyseria: Józef Wyszomirski teatr: Opera i Filharmonia Bałtycka, Gdańsk
|
16 kwietnia 1962 |
Dziadek do orzechów
Piotr Czajkowski
postać: Chinka teatr: Opera i Filharmonia Bałtycka, Gdańsk
|
6 listopada 1962 |
Kniaź Igor
Aleksander Borodin
postać: Dziewczyna połowiecka reżyseria: Jerzy Goliński teatr: Opera i Filharmonia Bałtycka, Gdańsk
|
15 marca 1963 |
Carmen
Georges Bizet
forma twórczości: role reżyseria: Ryszard Slezak teatr: Opera i Filharmonia Bałtycka, Gdańsk
|
28 maja 1965 |
Pan Twardowski
Ludomir Różycki
postać: Diablica, Czarodziejka, Odaliska reżyseria: Janina Jarzynówna-Sobczak, Zygmunt Kamiński teatr: Opera i Filharmonia Bałtycka, Gdańsk
|
17 kwietnia 1966 |
Fontanna Bachczysaraju
Borys Asafiew
postać: Trzecia żona Gireja reżyseria: Natalia Konius teatr: Opera i Filharmonia Bałtycka, Gdańsk
|
14 grudnia 1968 |
Madagaskar
Ryszard Damrosz
forma twórczości: choreografia reżyseria: Baduszkowa Danuta teatr: Teatr Muzyczny, Gdynia
|
9 sierpnia 1970 |
Diabeł nie śpi
Ryszard Sielicki
forma twórczości: choreografia reżyseria: Danuta Baduszkowa teatr: Teatr Muzyczny, Gdynia
|
28 stycznia 1971 |
Kto się boi starych kapci
Lili Ijaszwili
forma twórczości: choreografia reżyseria: Łastawiecki Kazimierz teatr: Teatr Muzyczny, Gdynia
|
6 lutego 1971 |
Dom otwarty
Michał Bałucki
forma twórczości: choreografia reżyseria: Jerzy Kreczmar teatr: Teatr Wybrzeże, Gdańsk
|
25 lipca 1971 |
Córka pani Angot
Charles Lecocq
forma twórczości: plastyka ruchu reżyseria: Krzysztof Pankiewicz teatr: Teatr Muzyczny, Gdynia
|
19 grudnia 1971 |
Kariera Nikodema Dyzmy
Andrzej Hundziak
forma twórczości: choreografia reżyseria: Jan Wodzyński teatr: Teatr Muzyczny, Gdynia
|
20 stycznia 1972 |
Ferajna z Powiśla
Teodor Mierzeja
forma twórczości: choreografia reżyseria: Jan Bołgaty teatr: Teatr Muzyczny, Gdynia
|
15 lipca 1972 |
Kraina uśmiechu
Franz Lehár
forma twórczości: choreografia reżyseria: Witold Jawis teatr: Teatr Muzyczny, Łódź
|
1 października 1972 |
Kariera Nikodema Dyzmy
Andrzej Hundziak
forma twórczości: choreografia reżyseria: Jan Wodzyński teatr: Operetka, Lublin
|
29 października 1972 |
Uśmiechnij się
Rauf Hadżijew
forma twórczości: choreografia reżyseria: Ziemińska Jolanta teatr: Teatr Muzyczny, Gdynia
|
17 grudnia 1972 |
Polonica
Stanisław Moniuszko
forma twórczości: choreografia reżyseria: Rajski Marian teatr: Teatr Muzyczny, Gdynia
|
10 lutego 1973 |
Carmen
Georges Bizet
forma twórczości: choreografia reżyseria: Danuta Baduszkowa teatr: Opera i Filharmonia Bałtycka, Gdańsk
|
18 marca 1973 |
Czarująca szewcowa
Jerzy Milian
forma twórczości: choreografia reżyseria: Maria Straszewska teatr: Teatr Muzyczny, Gdynia
|
24 czerwca 1973 |
Boccaccio
Franz Suppe von
forma twórczości: choreografia reżyseria: Danuta Baduszkowa teatr: Opera im. Stanisława Moniuszki, Poznań
|
16 lipca 1973 |
Cecylia Valdes
Gonzalo Roig
forma twórczości: choreografia reżyseria: Maria Fołtyn teatr: Teatr Muzyczny, Gdynia
|
10 marca 1974 |
Prawo pierwszej nocy
Leszek Bogdanowicz
forma twórczości: choreografia reżyseria: Wilhelm Waldemar teatr: Teatr Muzyczny, Gdynia
|
21 października 1974 |
Hrabia Luxemburg
Franz Lehár
forma twórczości: choreografia reżyseria: Andrzej Wiza teatr: Opera i Operetka, Bydgoszcz
|
28 kwietnia 1975 |
Kniaź Igor
Aleksander Borodin
forma twórczości: choreografia reżyseria: Sławomir Żerdzicki teatr: Opera i Operetka, Bydgoszcz
|
15 grudnia 1975 |
Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków
Bogdan Pawłowski
forma twórczości: choreografia teatr: Opera i Operetka, Bydgoszcz
|
8 marca 1976 |
Niziny
Eugen d'Albert
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Jerzy Sergiusz Adamczewski teatr: Opera i Operetka, Bydgoszcz
|
27 marca 1976 |
Cygańska miłość
Franz Lehár
forma twórczości: choreografia reżyseria: Krystyna Meissner teatr: Teatr Muzyczny, Poznań
|
21 maja 1977 |
Cecylia Valdes
Gonzalo Roig
forma twórczości: choreografia reżyseria: Maria Fołtyn teatr: Teatr Muzyczny, Poznań
|
19 czerwca 1978 |
Gasparone
Karl Millöcker
forma twórczości: choreografia reżyseria: Andrzej Wiza teatr: Opera i Operetka, Bydgoszcz
|
23 października 1978 |
Kraina uśmiechu
Franz Lehár
forma twórczości: choreografia reżyseria: Leon Langer teatr: Opera i Operetka, Bydgoszcz
|
25 czerwca 1979 |
Anna Karenina
Rodion Szczedrin
forma twórczości: choreografia teatr: Opera i Operetka, Bydgoszcz
|
12 stycznia 1980 |
Oni
Stanisław Ignacy Witkiewicz
forma twórczości: choreografia reżyseria: Hieronim Konieczka teatr: Teatr Polski, Bydgoszcz
|
30 czerwca 1980 |
Baron cygański
Johann II Strauss
forma twórczości: choreografia reżyseria: Feliks Tarnawski teatr: Opera i Operetka, Bydgoszcz
|
29 listopada 1980 |
Księżniczka czardasza
Emmerich Kálmán
forma twórczości: choreografia reżyseria: Jerzy Woźniak teatr: Teatr Muzyczny, Łódź
|
31 stycznia 1981 |
Bal manekinów
Bruno Jasieński
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Grzegorz Mrówczyński teatr: Teatr Polski, Bydgoszcz
|
25 stycznia 1982 |
Zemsta nietoperza
Johann II Strauss
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Bohdan Czechak teatr: Opera, Bydgoszcz
|
30 kwietnia 1982 |
Baron cygański
Johann II Strauss
forma twórczości: choreografia reżyseria: Krystyna Sznerr teatr: Opera i Operetka, Kraków
|
29 maja 1982 |
Frasquita
Franz Lehár
forma twórczości: choreografia reżyseria: Ryszard Zarewicz teatr: Teatr Muzyczny, Poznań
|
5 maja 1983 |
Skrzypek na dachu
Jerry Bock
forma twórczości: choreografia reżyseria: Maria Fołtyn teatr: Teatr Muzyczny, Łódź
|
19 listopada 1983 |
Perichola
Jacques Offenbach
forma twórczości: choreografia reżyseria: Jerzy Gruza teatr: Teatr Muzyczny, Gdynia
|
13 stycznia 1985 |
Anna Karenina
Rodion Szczedrin
forma twórczości: reżyseria, choreografia teatr: Opera i Operetka, Kraków
|
7 maja 1988 |
Carmen
Georges Bizet
forma twórczości: choreografia reżyseria: Maria Fołtyn teatr: Opera Śląska, Bytom
|
13 maja 1989 |
Gigi
Frederick Loewe
forma twórczości: choreografia reżyseria: Daniel Kustosik teatr: Teatr Muzyczny, Poznań
|
11 czerwca 1989 |
Słuchaj, Izraelu!
Jerzy S. Sito
forma twórczości: układ tańca reżyseria: Jerzy Jarocki teatr: Stary Teatr im. Heleny Modrzejewskiej, Kraków
|
17 września 1990 |
Eugeniusz Oniegin
Piotr Czajkowski
forma twórczości: choreografia teatr: Opera, Bydgoszcz
|
28 stycznia 1991 |
Carmen
Georges Bizet
forma twórczości: choreografia reżyseria: Erwin Nowiaszak teatr: Opera, Bydgoszcz
|
24 października 1992 |
Carmen
Georges Bizet
forma twórczości: choreografia reżyseria: Maria Fołtyn teatr: Opera Śląska, Bytom
|
1 grudnia 1992 |
Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków
Bogdan Pawłowski
forma twórczości: choreografia teatr: Teatr Muzyczny, Poznań
|
8 maja 1993 |
Wiktoria i jej huzar
Paul Ábrahám
forma twórczości: choreografia reżyseria: Bogusława Czosnowska teatr: Opera i Operetka, Kraków
|
2 lipca 1994 |
Hrabina Marica
Emmerich Kálmán
forma twórczości: choreografia reżyseria: Bogusława Czosnowska teatr: Opera i Operetka, Kraków
|
17 września 1994 |
Carmen
Georges Bizet
forma twórczości: choreografia reżyseria: Marek Sikora teatr: Państwowa Opera Bałtycka, Gdańsk
|
22 listopada 1994 |
Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków
Bogdan Pawłowski
forma twórczości: reżyseria, choreografia teatr: Teatr Muzyczny-Operetka Wrocławska, Wrocław
|
14 grudnia 1996 |
Frasquita
Franz Lehár
forma twórczości: choreografia reżyseria: Zbigniew Czeski teatr: Teatr Muzyczny, Gliwice
|
6 listopada 1999 |
Wiktoria i jej huzar
Paul Ábrahám
forma twórczości: choreografia reżyseria: Bogusława Czosnowska teatr: Opera i Operetka, Kraków
|