Artykuły

Warszawa. Kampania promocyjna "Wyścigu spermy"

Kampania promocyjna "Wyścigu spermy" - spektaklu w reż. Macieja Kowalewskiego, którego prapremiera odbędzie się 10 listopada w Teatrze Na Woli ma charakter informacyjny oraz podkreśla nietuzinkowość projektu.

Kampania opiera się na wykorzystaniu outdooru, reklamy prasowej, marketingu bezpośredniego. Duży nacisk położono na reklamę zewnętrzną; na 6. autobusach liinii prywatnej i wszystkich składach metra w Warszawie.

W centrum stolicy rozwieszono 2,5 tys. plakatów oraz wydrukowano 20 tys. pocztówek. Reklamy prasowe "Wyścigu spermy" znalazły się w magazynie kulturalno-wydarzeniowym - "Aktivist", a także w dziennikach: "Gazeta Wyborcza" i "Dziennik".

Za kreację odpowiada agencja Zielona Papryka, za działania public relations związane ze spektaklem agencja Kostrzewa PR.

Pracownia

X
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się.
Trwa wyszukiwanie

Kafelki

Nakieruj na kafelki, aby zobaczyć ich opis.

Pracownia dostępna tylko na komputerach stacjonarnych.

Zasugeruj zmianę

x

Używamy plików cookies do celów technicznych i analitycznych. Akceptuję Więcej informacji