Artykuły

Warszawa. Recenzje Komisji Artystycznej Konkursu na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej

Mimo trudnego pandemicznego czasu 28. Ogólnopolski Konkurs na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej toczy się bez większych kłopotów - Komisja Artystyczna podróżuje po Polsce i ogląda zgłoszone spektakle. Oto kolejne recenzje z konkursowych przedstawień.

Mimo trudnego pandemicznego czasu 28. Ogólnopolski Konkurs na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej toczy się bez większych kłopotów - Komisja Artystyczna podróżuje po Polsce i ogląda zgłoszone spektakle. Oto kolejne recenzje z konkursowych przedstawień.


1981 STAN WOJENNY, reżyseria: Wojciech Faruga, Teatr Ochoty w Warszawie - pisze Jacek Sieradzki,


Jarosław Murawski RESZTKI na motywach STRAMERA Mikołaja Łozińskiego i WYJECHALI wg Sebalda, reżyseria: Ewelina Marciniak, Teatr Wybrzeże w Gdańsku - pisze Katarzyna Lemańska,


Magdalena Drab MADAGASKAR, reżyseria: Gosia Dębska, Koprodukcja Teatru Żydowskiego im. Estery Rachel i Idy Kamińskich w Warszawie i Teatru Papahema - pisze Andrzej Lis,


Marcin Szczygielski ARKA CZASU, reżyseria: Tomasz Kaczorowski, Teatr Lalki i Aktora „Kubuś” - pisze Paweł Kluszczyński,


Michał Buszewicz ORFI, reżyseria: Michał Buszewicz, Teatr Dramatyczny im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu - pisze Wiktoria Tabak,


piligrim/majewski RZYWOT: CZĘŚĆ PIERWSZA: ROZPADAJĄCA SIĘ BIOGRAFIA, reżyseria: Seb Majewski; Tomasz Jękot, Maciej Podstawny; ANCORA TU, reżyseria: Maciej Podstawny, oba spektakle z Teatru Dramatycznego im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu - pisze Agnieszka Wójtowicz,


PORCE I LANA według książki Tiny Oziewicz Tyranozaur i Traktorzystki. Scenariusz Lena Frankiewicz i Tomasz Maśląkowski, Teatr Lalek Guliwer w Warszawie - pisze Katarzyna Tokarska - Stangret.


Pracownia

X
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się.
Trwa wyszukiwanie

Kafelki

Nakieruj na kafelki, aby zobaczyć ich opis.

Pracownia dostępna tylko na komputerach stacjonarnych.

Zasugeruj zmianę

x

Używamy plików cookies do celów technicznych i analitycznych. Akceptuję Więcej informacji