Historia lubi się powtarzać
Agnieszka Loranc
|
Wampirze rozdarcie
Barbara Pitak-Piaskowska
|
Przywrócone
Ludwika Gołaszewska-Siwiak
|
Jeszcze nie powstała taka książka, co by głos wiernie oddawała
|
Ciało, Śmiech i Umysł
Kinga Senczyk
|
Zblazowani bogacze
Kamil Bujny
|
Jak zmieniać niezmienne
Justyna Białous
|
Bogini Zachęty w czerwieni
Kinga Senczyk
|
Wstrętne stosunki
Kamil Bujny
|
Z kamerą wśród zwierząt
|
W promieniach geniuszu
Agnieszka Loranc
|
Potencjał wiązania
Kamil Bujny
|
Zmienność ciała, zegar czasu
Agnieszka Loranc
|
Płoń w świetle neonów
|
Forma i ruch
Kinga Senczyk
|
Uwierz w ducha
Marta Żelazowska
|
Transakcja
Wiktoria Formella
|
Uwięzieni w przeszłości
Wiktoria Formella
|
„A niech się głowy toczą!”, czyli porządki w SzekspirOFFie
Wiktoria Formella
|
Itinerarium dla każdego
Wiktoria Formella
|
Każdy ma swoją opowieść
Wiktoria Formella
|
Małe życia
Marta Żelazowska
|
„Widzę ciemność. Ciemność widzę”. Nie żyje Jerzy Stuhr
Aniela Bocheńska
|
Gra we dwoje i do kwadratu
Wiktoria Formella
|
Gdy wychodzi z ciebie zwierzę
Marta Formella
|
Słupsk, Inność i teatr ożywionej formy
Wiktoria Formella
|
„Czułe słówka”, czyli w klatce relacji
Marta Żelazowska
|
Cielesna dystopia
Szymon Golec
|
W relacjach XXI wieku
Sonia Romanowska
|
Co piszczy w trawie polskiego teatru
Hanna Gęba
|
Wesołej wojny nuklearnej!
|
Przyszłość klasyki
Ludwika Gołaszewska-Siwiak
|
Cumulonimbus i inne demony
Paweł Borek
|
Tylko Norwida żal
Ludwika Gołaszewska-Siwiak
|
O tym, co jest bardzo blisko
Ludwika Gołaszewska-Siwiak
|
Jak te wilki
Ludwika Gołaszewska-Siwiak
|
Godzina sądu
|
Taki zakręt
Ludwika Gołaszewska-Siwiak
|
Czego mogą dziś nauczyć nas elfy?
Aleksandra Puk
|
biMARNOŚĆ
Agnieszka Loranc
|
„Mentalność doskonała” chce śpiewać i tańczyć
Sonia Romanowska
|
Gniew na postumencie
Paweł Borek
|
Ja też byłam kiedyś matką
Hanna Gęba
|
My wszystkie z niej
Wiktoria Formella
|
About (Human) Rights
|
Falowanie i spadanie
Agnieszka Loranc
|
Teatr gangsterski, teatr patriotyczny, czyli Zemsta
Aniela Bocheńska
|
W poszukiwaniu wyjścia
Aniela Bocheńska
|
Chodź na solo
Agnieszka Loranc
|
Człowiek – to brzmi dumnie
Ludwika Gołaszewska-Siwiak
|
To nie ja byłam Edith Piaf
Wiktoria Formella
|
Jak zostać królem?
Hanna Gęba
|
Koń, jaki jest, każdy widzi
Wiktoria Formella
|
Siedem do potęgi n-tej
Kinga Senczyk
|
Kuguarzyce w natarciu (?)
Barbara Pitak-Piaskowska
|
O czym wstydzimy się rozmawiać
Kinga Senczyk
|
Co jest w Polsce do myślenia
Ludwika Gołaszewska-Siwak
|
Ukradkiem
Wiktoria Formella
|
Lust for Life (?)
Wiktoria Formella
|
Ktoś inny, czyli ja
Paweł Kluszczyński
|
Puzzle czasoprzestrzenne, czyli wywar z pamięci
Paweł Borek
|
O szarych realiach ukrytych pomiędzy pstrokatymi deseniami
Paweł Kluszczyńsk
|
Werter zdekomponowany
Barbara Pitak-Piaskowska
|
Biada pomysłom ściągającym klęskę
Ludwika Gołaszewska-Siwiak
|
Traktat o pięknie i traumie
Sonia Romanowska
|
Brytyjska farsa z polskim sznytem
Szymon Golec
|
Farsa z Hamleta
Hanna Gęba
|
Sprawdzam!
Kinga Senczyk
|
Co widać przez szczypiące oczy
Aniela Bocheńska
|
Viva la comedia!
Agnieszka Loranc
|
Siła prostego przekazu
Paweł Kluszczyński
|
Mieszanina pełna
Paweł Kluszczyński
|
Mickiewicz w szafie i na scenie
Hanna Gęba
|
O tym, jak poznałem Händla, Bacha i Schmidta
Adam Zawadzki
|
Nie odwrócisz oczu
Paweł Kluszczyński
|
Kosmiczne modlitwy o dobre sny
Aleksandra Puk
|
Zaproszenie do zmiany perspektywy
Szymon Golec
|
Czy zrobisz ze mną minutę?
Kinga Senczyk
|
Młodzi gniewni
Agnieszka Loranc
|
Plastyka znaczeń i celów
Paweł Kluszczyński
|
Prawo i Sprawiedliwość
Paweł Borek
|
Przyszliśmy na casting
Hanna Gęba
|
Wahadło i lustro
Kinga Senczyk
|
Męskie g(de)ranie
Agnieszka Loranc
|
Nie ma sensu się rozglądać
Paweł Kluszczyński
|
10 godzin w linii prostej do domu
Wiktoria Formella
|
Co ma Islandczyk do Polaka?
Ludwika Gołaszewska-Siwiak
|
Na granicy
Paweł Kluszczyński
|
Europo, przestań klepać się po plecach!
Sonia Romanowska
|
Czy SZEŚĆ = SIX?
Hanna Gęba
|
Czterech jeźdźców fake-kalipsy
Paweł Kluszczyński
|
By stać się lepszą wersją siebie
Marta Żelazowska
|
Angielski humor w przyciemnionym świetle
|
Retromania w Kameralnej
Wiktoria Formella
|
Wiedeńskie danse macabre
Hanna Gęba
|
Wieczną savasanę racz mu dać, panie
Agnieszka Loranc
|
Czarująca herstoria z Polską w tle
Paweł Kluszczyński
|
Arteterapia w Fantazjanie
Wiktoria Formella
|
„Cieszę się, że mogę z Wami przeżywać brak nadziei”
Kinga Senczyk
|
Sen o trzeźwości
Paweł Kluszczyński
|
Miasteczko – czy takie wesołe?
Agnieszka Loranc
|
O obrotach sfer cielesnych
Kinga Senczyk
|
Pośmiejmy się z policji
Hanna Gęba
|
Będziemy filozofować
Ludwika Gołaszewska-Siwiak
|
Herstoria współcześnie opowiedziana
Paweł Kluszczyński
|
Historia opowiadana przy 220 bitach na minutę
Szymon Golec
|
O tańcu z perspektywy sztuk pokrewnych
Kinga Senczyk
|
Nastrój poprzedniej epoki, ciało i akrobacje
Paweł Kluszczyński
|
Co robi zebra w tancbudzie?
Aleksandra Puk
|
Piekielny fanatyzm
Pawel Kluszczyński
|
Rękopis z Muranowa
Aniela Bocheńska
|
Było miasto, przyszła śmierć, pamięć pozostanie
Paweł Kluszczyński
|
Burza śmiechu
Hanna Gęba
|
Melancholijne obrazki z przeszłości
Paweł Kluszczyński
|
Czy mnie widzisz?
Kinga Senczyk
|
Nomadka
Wiktoria Formella
|
Lazzi po polsku
Sonia Romanowska
|
Potwora nie ma, jesteśmy tylko my
Marta Żelazowska
|
Chłopek żywot powszedni
Paweł Kluszczyński
|
W zielonym mroku
Małgorzata Pabian
|
O banalności schematów
Kinga Senczyk
|
Czarodziejski proch
Adam Zawadzki
|
Makbet bez mroku, ale w pełnym świetle
Hanna Gęba
|
Młody teatr w natarciu
Wiktoria Formella
|
Międzypokoleniowe piękno
Paweł Kluszczyński
|
Atomowi superbohaterowie
Paweł Kluszczyński
|
Echa przeszłości
Paweł Kluszczyński
|
Matki. Pieśni. Oskarżenie
Aniela Bocheńska
|
Brzechwa mniej znany
Ludwika Gołaszewska-Siwiak
|
Wiek to tylko liczba
Adam Zawadzki
|
Deficyt ojca
Marta Żelazowska
|
Wyklejanka Wisławy
Paweł Kluszczyński
|
Ciało – czuły nośnik, relacje – niezrozumiałe wojny
Szymon Golec
|
Subtelnie o seksworkingu
Marta Żelazowska
|
Teatr faktu w odwrocie?
Wiktoria Formella
|
Kto tańczy i co chce wytańczyć?
Kinga Senczyk
|
Pluszak, który wydawał się brzydki
Paweł Kluszczyński
|
Pustka białych prostokątów
Paweł Borek
|
Scena niemała i Ameryka cała
Paweł Kluszczyński
|
Co się dzieje za kulisami?
Adam Zawadzki
|
„Mów do mnie czule, k****”!
Szymon Golec
|
Groźne antypolskie postawy czy próba zrozumienia siebie?
Szymon Golec
|
Węgierski czardasz na polskim wybrzeżu
Jakub Szut
|
Stare historie, nowi prorocy
Aniela Bocheńska
|
Ocalenie Midasa, czyli „Znachor”
Aniela Bocheńska
|
Wiadomość od biednych dla bogatych
Nikola Nowak
|
Niezłe ziółko
Kinga Senczyk
|
O tym, że nie tylko język może mówić
Kinga Senczyk
|
(Nie)Przyzwoicie dobra Priscilla
Nikola Nowak
|
Teatr dla pogubionych nie tylko dzieci
|
Zdegenerowane legendy czy zagubieni chłopcy?
Szymon Golec
|
Walc w stylu rave
Mieszko Świerzbiński
|
Niech żyje bal!
Kinga Senczyk
|
Poświęcenie siebie
Paweł Kluszczyński
|
Tkanina humoru skrojona na dzisiejszą pogodę
Paweł Kluszczyński
|
Między namiętnością a żartem
Aleksandra Haberny
|
Czy Mladinsko można zdefiniować i dlaczego nie
Szymon Golec
|
Co nam zostało z rocka?
Kinga Senczyk
|
Balet 3w1
Adam Zawadzki
|
Basen męskich traum
Mieszko Świerzbiński
|
Duchy nie tęsknią, a więc historia o ludziach
Aniela Bocheńska
|
W poszukiwaniu rewolucji
Barbara Pitak-Piaskowska
|
„Czy w mrocznych czasach też się będzie śpiewać?”
Agnieszka Loranc
|
Warszawa. Open call: Nowa Siła Krytyczna
|
Ciała z szatni na tej Ziemi
Aleksandra Puk
|
Świat powstał wtedy, kiedy narodziły się emocje
Karol Bijata
|
Cud bez paska klinowego
Barbara Pitak-Piaskowska
|
(Nie)kolorowe sny Poli
Barbara Pitak-Piaskowska
|
Tu potrzeba (kuchennych) rewolucji (albo szczypty soli)
Aleksandra Puk
|
Podróż bez końca
Paweł Kluszczyński
|
Morderstwo na wesoło
Małgorzata Pabian
|
Oni się znów tam biją, a złoto pozostaje milczącym
Paweł Kluszczyński
|
Sukces o słodkim tylko momentami smaku
Paweł Kluszczyński
|
Nie masz nic, jeśli nie masz nikogo
Małgorzata Pabian
|
Hawking, Eliade, Florence and the Machine
Emilia Iwaniuk
|
Wokół zbrodni, czyli o kobietach
Barbara Pitak-Piaskowska
|
I kto tu rządzi?
Adam Zawadzki
|
Mickiewicz w impro
Paweł Kluszczyński
|
Ociekając złem
Małgorzata Pabian
|
Czar pryska, czyli o dorosłości
Marta Żelazowska
|
Czucie i wiara, czyli drapieżny Mickiewicz
Małgorzata Pabian
|
Mordercze więzi uczuć
Barbara Pitak-Piaskowska
|
Szczęśliwe miejsce, gdzie nikt nie patrzy?
Aleksandra Puk
|
On czy ona?
Marta Żelazowska
|
Krajobraz zapomnienia
Małgorzata Pabian
|
Live, laugh, love, czyli idealna rodzina nie istnieje
Emilia Iwaniuk
|
Freakshow
Małgorzata Pabian
|
Chłopaki z podwórka
Marta Żelazowska
|
Piętno wojny
Marta Żelazowska
|
Świat skonfrontowany
Barbara Pitak-Piaskowska
|
Trzeba podać rękę
Barbara Pitak-Piaskowska
|
Duma ponad wszystko
Paweł Kluszczyński
|
Nie ma węgla, nie ma nic?
Małgorzata Pabian
|
Disco Kama i operowy dwór Ramzesa
Paweł Kluszczyński
|
Szał nagich ciał, czyli krakowski spleen w 2022 roku
Paweł Kluszczyński
|
Ot-hell-o
Paweł Kluszczyński
|
Gorzka pigułka katastrofy
Barbara Pitak-Piaskowska
|
Triumf geniuszu
Marta Żelazowska
|
Drzwi ponownie otwarte
Paweł Kluszczyński
|
Oczekując tańca
Paweł Kluszczyński
|
Wyskubani
Adam Zawadzki
|
Dezynwoltura i dekonstrukcja
Barbara Pitak-Piaskowska
|
Balladyna w stylu mieszanym
Paweł Kluszczyński
|
Queerowa ludowość prawdę ci powie
Paweł Kluszczyński
|
Uratowani z wody
Adam Zawadzki
|
Jak najdalej od domu
Paweł Kluszczyński
|
„Niech nastanie pokój” – końcowe opowieści maskaradowe!
Maria Sławińska
|
Sofokles przez pryzmat ekologii
Paweł Kluszczyński
|
Podróż przez obrazy i symbole
Paweł Kluszczyński
|
Lans, queer i wielepiejstwo w Kanie
Paweł Kluszczyński
|
Swojska bajeczka o nas, dla… nas?
Paweł Kluszczyński
|
Paradokumentalna rekonstrukcja śmierci
Aleksandra Puk
|
Maskaradę czas zacząć!
Maria Sławińska
|
Kiedy brak alkoholu na plaży
Adam Zawadzki
|
Trzymając się pustej ramy
Aleksandra Puk
|
Czworo to nie to samo co dwoje
Paweł Kluszczyński
|
Zdejmij mundur. Przytul matkę
Emilia Iwaniuk
|
Solo act
Sławomir Szczurek
|
Zbiorcza anihilacja
Adam Zawadzki
|
Śpiewno-muzyczny rejs po Toruniu
Barbara Pitak-Piaskowska
|
Życie nasze powszednie z Kieślowskim w tle
Barbara Pitak-Piaskowska
|
Wesele Tarantino
Aleksandra Puk
|
Kolory i kłamstwa
Barbara Pitak-Piaskowska
|
Organiczna relacja
Maria Sławińska
|
Sinobrody bez nadziei
Wiola Imiolczyk
|
Pozornie wszystko jest ok
Marta Żelazowska
|
Przeszłość bliska i daleka
Małgorzata Pabian
|
Nic ciekawszego dziś się nie wydarzy
Wiola Imiolczyk
|
Różowo-złote lekarstwo na całe zło
Maria Sławińska
|
Rozhuśtać pod kopułką
Sławomir Szczurek
|
Relacja z uczucia zapisana wierszem
Paweł Kluszczyński
|
Żydowska tęcza, której nie ma
Maria Sławińska
|
Utracona „część” Katarzyny W.
Sławomir Szczurek
|
Kosmity przyleciały
Marta Żelazowska
|
Potok
Adam Zawadzki
|
O szkolnictwie na wesoło
Marta Żelazowska
|
Gdy pieśń na ustach zamiera
Sławomir Szczurek
|
Między wypluciem a połknięciem
Sławomir Szczurek
|
Elektrowstrząsy, poker i lobotomia
Adam Zawadzki
|
Niewyczerpana krynica wyobraźni
Paweł Kluszczyński
|
Dojrzała od płaczu
Sławomir Szczurek
|
„Oswoić” depresję
|
Stracić zdrowie oglądając nie te "Panny z Wilka"
Sławomir Szczurek
|
Proszę Państwa, zapraszamy do Śmierci!
Paweł Kluszczyński
|
Spór nad Brynicą
Małgorzata Pabian
|
KTO kocha teatr
Sławomir Szczurek
|
Beethoven o Polsce
Paulina Janas
|
Gorąco, duszno i do domu nie aż tak daleko
Paweł Kluszczyński
|
Człowiek w centrum
Paweł Kluszczyński
|
Smak wypadł z ram
Paweł Kluszczyński
|
Poprószyło
Sławomir Szczurek
|
Dziewczyny, zostańmy cwaniarami
Marta Żelazowska
|
Bufor bezpieczeństwa
Marta Żelazowska
|
Teatr, dyskusja, manifest i prawo
Karol Bijata
|
„Kaligula” – powtórka na żywo
Karol Bijata
|
Czy świadomość ocala?
Paulina Janas
|
Szelest sztucznego jedwabiu
Paweł Kluszczyński
|
Bliskość taka jedyna, najważniejsza, a niecodzienna
Paweł Kluszczyński
|
Wstań i walcz!
Paulina Janas
|
Rozliczenie z mglistą przeszłością
Paweł Kluszczyński
|
Oswoić potworność
Paweł Kluszczyński
|
„Zemsta”, czyli o zabawie w wojnę
Wiola Imiolczyk
|
Oddech – niezbędność tragiczna
Paulina Janas
|
Wielkomiejski Roszkowski
Sławomir Szczurek
|
Nie poeta, tylko raper
Adam Zawadzki
|
Humor na poziomie
Paweł Kluszczyński
|
Spełnienie ponad wszystko
Paweł Kluszczyński
|
Magnesy z całego świata
Paweł Kluszczyński
|
Przeżycia zapisane na partyturze
Sławomir Szczurek
|
Da się być niezłomnym?
Paulina Janas
|
Zróbmy sobie kosmos
Adam Zawadzki
|
„Beckomberga”, czyli różne oblicza odosobnienia
Wiola Imiolczyk
|
Musisz to wszystko precz odrzucić – ruszaj się!
Paulina Janas
|
Erotyczny czy antynatalistyczny Molier?
Adam Zawadzki
|
O tym jak Trump wpadł w pułapkę
Barbara Pitak-Piaskowska
|
Falowiec albo portal do innej rzeczywistości
Wiktoria Formella
|
Powiem ci, jak masz żyć
Paulina Janas
|
Bitwa na słowa
Paulina Janas
|
Filozoficzne Święto Niepodległości
Adam Zawadzki
|
W połowie drogi do eksperymentu
Wiktoria Formella
|
Przebudzenie? To nie jest moja rewolucja
Wiktoria Formella
|
Sienkiewicz. Stand-up
Sławomir Szczurek
|
Słowackie święto teatru w dobie pandemii
Barbara Pitak-Piaskowska
|
Obraz Polaka
|
Przedłużenie Redy
Sławomir Szczurek
|
Nieustający niepokój
Wiola Imiolczyk
|
Demony nie zawsze wracają
Marta Żelazowska
|
Życie szyte nierównym ściegiem
Małgorzata Pabian
|
Białe kłamstwa czy postprawda
Wiktoria Formella
|
Życie utkane z pozorów
Wiktoria Formella
|
Taka maszyna by się przydała
Paulina Janas
|
Przeciwko stygmatyzacji
Marta Żelazowska
|
Wzgardzonym, Cierpiącym, Wydziedziczonym
Wiktoria Formella
|
Bezlitosny czas
Paweł Kluszczyński
|
Jak się kochają w niższych sferach?
Justyna Kantorowicz
|
Politycznie w Ochu
Marta Żelazowska
|
Cztery wózki z Lidla
Paweł Kluszczyński
|
Różne oblicza Mozarta
Paulina Janas
|
Niecodzienne doświadczenia
Paweł Kluszczyński
|
Kraina wyobraźni
Paweł Kluszczyński
|
Niemożliwa figura
Paweł Kluszczyński
|
Międzygalaktyczne zamknięcie
Paweł Kluszczyński
|
Dystans od życia
Paweł Kluszczyński
|
Szczyt przyjaźni
Paweł Kluszczyński
|
Kwarantannowa opera też jest OK!
Paulina Janas
|
Czerwcowa odsłona sceny młodych
Paweł Kluszczyński
|
Szczegółowy fragment
Katarzyna Bekielewska
|
Teatralne doświadczenie spokoju
Paweł Kluszczyński
|
Boccaccio w kwarantannie
Paweł Kluszczyński
|
Dante w wirtualu
Paweł Kluszczyński
|
Bezbronny tyran
Barbara Pitak-Piaskowska
|
Słodko-gorzka e-maskarada
Paweł Kluszczyński
|
Niezdecydowana Alicja
Barbara Pitak-Piaskowska
|
Cyfrowy trans (teatr w czasach zarazy)
Karol Bijata
|
Muzyka w świecie teatru
Paweł Kluszczyński
|
"Prędzej w morzu wyschnie woda, nim tu u nas będzie zgoda"
Małgorzata Pabian
|
Mem o teatrze na ekranie (teatr w czasach zarazy)
Karol Bijata
|
Moc(k) musicalowych wrażeń
Barbara Pitak-Piaskowska
|
Artystą jesteś Ty
Paweł Kluszczyński
|
Czas niesprawiedliwości
Paweł Kluszczyński
|
Wewnętrzne upiory
Małgorzata Pabian
|
Zamrożone uczucia
Paweł Kluszczyński
|
O romantycznej wzniosłości z przymrużeniem oka
Wioleta Imiolczyk
|
W kręgu małych społeczności
Wiktoria Formella
|
W świecie niedopasowanych
Wiktoria Formella
|
Astralne psoty miłosne
Paulina Janas
|
Demon muru
Wiktoria Formella
|
Pułapka nowoczesności
Małgorzata Pabian
|
Tołstoj a próby stolikowe
Wiktoria Formella
|
Jak przeżyć śmierć?
Paulina Janas
|
Pół na pół
Katarzyna Bekielewska
|
Inteligentów portret własny?
Wiktoria Formella
|
Przystosowanie
Marta Żelazowska
|
Rodzicu, odrób tę lekcję. To ważne!
Paulina Janas
|
W Kafkowskiej matni
Wiktoria Formella
|
Budując Monteverdiego
Joanna Raba
|
Jak skutecznie pozbyć się trupa
Małgorzata Pabian
|
"Poznać śmierć - tętniącym życiem zachłysnąwszy się po gardło"*
Paulina Janas
|
Do trzech razy sztuka
Wiktoria Formella
|
Pogrążeni w samotności
Paweł Kluszczyński
|
Urok młodości i miłości
Małgorzata Pabian
|
Dzieło życia (przynajmniej w spektaklu)
Paulina Janas
|
Teraz to już chyba koniec!
Wiola Imiolczyk
|
Relacje zależności
Wiktoria Formella
|
Mieć czy być?
Marta Żelazowska
|
Macierzyńskie truizmy
Wiktoria Formella
|
Co we śnie, a co na jawie?
Wiola Imiolczyk
|
Konsumpcyjność a kobieta
Paweł Kluszczyński
|
Pewnego razu w... Irlandii!
Karol Bijata
|
"Kordian" albo zmierzchy i jutrzenki romantyzmu
Wiktoria Formella
|
Tuwim prosto z cyrku
Małgorzata Pabian
|
Małgośka tańcz i pij
Paulina Janas
|
Czardasz na Nowy Rok
Paulina Janas
|
Nie będzie już nigdy więcej, głębiej, pełniej, pewnie
Wiktoria Formella
|
Niepokojące flow o postpamięci
Wiktoria Formella
|
Amerykański sen
Małgorzata Pabian
|
Dwunastu (nie) przekonanych
Małgorzata Pabian
|
Doceniając aktywizację
Joanna Raba
|
Teatralna lekcja anatomii
Paweł Kluszczyński
|
Wszystkich nas nie wyegzorcyzmujecie!
Wiktoria Formella
|
"Dziady" w Gombrowiczu
Paulina Janas
|
Pekin, czyli innego końca świata nie będzie
Wiktoria Formella
|
Bardzo polski bohater
Paweł Kluszczyński
|
Duchowa tabula rasa - wędrówka od zera
Paulina Janas
|
Post-"Klątwa"
Marta Żelazowska
|
Uwaga! Mamy wrocławski spektakl roku
Karol Bijata
|
O kobietach po męsku
Paweł Kluszczyński
|
Nadzieja z Tompkins Square
Barbara Pitak-Piaskowska
|
Krótko, acz intensywnie
Wiktoria Formella
|
W tęsknocie za starym porządkiem
Małgorzata Pabian
|
Opolski mariaż tradycji z nowoczesnością
Wiktoria Formella
|
Filmowe zaświaty vs. realna balanga
Paulina Janas
|
Jak rozmawiać o polityce z dziećmi?
Wiktoria Formella
|
Bez finału
Joanna Raba
|
Zamiast złotych gór
Paweł Kluszczyński
|
Drzazga w oku
Marta Żelazowska
|
Smutki w tropikach, nerwy na widowni
Karol Bijata
|
Casa Lupa
Jan Karow
|
Kanapa i stół, czyli klasyka gatunku
Karol Bijata
|
Prawda historyczna w 6 minut 12 sekund i inne niewygodne tematy
Karol Bijata
|
Hołd niepokoju
Małgorzata Pabian
|
Manifest młodości
Paweł Kluszczyński
|
Wokół teatru, śmierci i uczuć
Michał Osadnik
|
Cyrkowa opowieść o inności
Paweł Kluszczyński
|
Odnaleźć bliskie serce w szaleństwie życia
Paweł Kluszczyński
|
Ewolucje Sceny Wolności
Wiktoria Formella
|
Cykliczny eksperyment z perspektywą
Wiktoria Formella
|
Laboratorium pamięci
Marta Żelazowska
|
Konglomerat polsko-francusko-rewolucyjny albo déja vu
Wiktoria Formella
|
Rewolucyjna miłość
Paulina Janas
|
Bezcenne uczucia
Paweł Kluszczyński
|
Smutny cyrk
Paweł Kluszczyński
|
Klasycznie inne podejście
Paweł Kluszczyński
|
"Hairspray", czyli musical pożerający własną wywrotowość
Wiktoria Formella
|
Różnorodnie, radykalnie i dokumentalnie na Sopot Non-Fiction
Wiktoria Formella
|
Wielkomiejscy
Jan Karow
|
Polsko, aż wesoło
Paweł Kluszczyński
|
A słowo czynem się stało i zamieszało między nami
Paweł Kluszczyński
|
Kilka refleksji po 23. Festiwalu Szekspirowskim
Wiktoria Formella
|
Trudna sztuka dialogu
Wiktoria Formella
|
Na ile wygodnictwo determinuje twoje życie
Paulina Janas
|
Krzyk teatralnych debiutów
Barbara Pitak-Piaskowska
|
Podoba nam się bardzo!
Paulina Janas
|
Surrealizm pełną gębą
Paulina Janas
|
Agonia miasta
Jan Karow
|
Agonia miasta
Jan Karow
|
Miłość ponad rację stanu
Paulina Janas
|
Pytanie o przyczynę tragedii
Marta Żelazowska
|
Dydaktyczny prezent
Wiktoria Formella
|
Do STU razy sztuka
Katarzyna Bekielewska
|
R@Port, czyli przegląd zamiast festiwalu
Wiktoria Formella
|
Wolność stopniem do piekła?
Jan Karow
|
Królestwo zeza
Piotr Urbanowicz
|
Odosobniony
Jan Karow
|
Opolskie święto żywej klasyki
Wiktoria Formella
|
Sinusoidalnie
Wiktoria Formella
|
W otchłani duszy
Katarzyna Bekielewska
|
Polska w budowie, czyli kolejna terapia śmiechem
Wiktoria Formella
|
Niezbadane są decyzje selekcjonerów teatralnych
Wiktoria Formella
|
Tryumf groteski
Wiktoria Formella
|
Klasyka żywa?
Wiktoria Formella
|
Świat podwójnych tożsamości
Wiktoria Formella
|
Czekając na Regera
Jan Karow
|
Trzydzieści lat później
Marta Żelazowska
|
Nic zwyczajnego
Adam Partyka
|
Dokumentacja osobliwości
Katarzyna Bekielewska
|
It's a man's world
Wiktoria Formella
|
Ofiary kapitalizmu, czyli życie usłane porażkami
Wiktoria Formella
|
Męska depresja stereotypem podszyta
Wiktoria Formella
|
Osaczony
Marta Żelazowska
|
Gra w/o prawdę
Jan Karow
|
Czy tak smutny jest ten świat?
Barbara Pitak-Piaskowska
|
Społeczeństwo spektaklu
Wiktoria Tabak
|
Determinacja - i co z nią zrobić
Wiktoria Formella
|
Materia Prima, czyli podziw dla techne
Piotr Urbanowicz
|
Martwa Janiczak
Sławomir Szczurek
|
Jestem Bogiem
Marta Żelazowska
|
Nowe życie stuletniej królewny
Wiktoria Formella
|
Ukraińsko-polska translacja kulturowa, czyli rekonstrukcje i mistyfikacje
Wiktoria Formella
|
Za późno na ostrzeżenia
Wiktoria Formella
|
Haters gonna hate
Wiktoria Formella
|
Rozbitkowie
Jan Karow
|
Hau
Kinga Kurysia
|
Taniec na Boskiej
Anna Majewska
|
Z piekła do nieba i z powrotem. 11 wniosków z 11. edycji Boskiej Komedii
Piotr Urbanowicz
|
Niedopasowanie albo szarzyzna codzienności
Wiktoria Formella
|
W pół drogi
Wiktoria Formella
|
(Nie)skuteczny pacyfizm?
Wiktoria Formella
|
Pomiędzy
Marta Żelazowska
|
Szorstka relacja z Bałtykiem
Wiktoria Formella
|
Nowa droga Teatru Amareya
Wiktoria Formella
|
Za mało
Sławomir Szczurek
|
"Cyrulik sewilski" a emancypacja
Wiktoria Formella
|
Wizyta w znikającym hotelu
Karol Bijata
|
Rozsznurowani
Piotr Urbanowicz
|
Pasja, czyli FC Ajax Mściszewice
Wiktoria Formella
|
Niepodległość artysty
|
Obcy
Wiktoria Formella
|
(Nie)sprawiedliwa śmierć
Barbara Pitak-Piaskowska
|
Ciągły stan wojny
Marta Żelazowska
|
Moce horroru
Kinga Kurysia
|
Ponowocześni kolekcjonerzy
Wiktoria Tabak
|
Staruszek musi zginąć
Marta Żelazowska
|
Studium przypadku Eddiego
Marta Żelazowska
|
Wolałabym nie
Kinga Kurysia
|
(S)cena wolności
Wiktoria Formella
|
Męski gniew
Marta Żelazowska
|
Kobiece Wybrzeże Sztuki
Wiktoria Formella
|
Do następnego razu
Katarzyna Bekielewska
|
Na kim osiada trojański popiół?
Klaudia Kasperska
|
Cud jedynie mniemany
Wiktoria Formella
|
Ciekawe tematy i nic poza tym
Wiktoria Formella
|
Po co uczyć papugi mówić
Kinga Kurysia
|
Sprzeciw, test i humoreska
Jan Karow
|
Klasycznie: fish and chips i pizza
Jan Karow
|
Kolekcja dusz
Katarzyna Bekielewska
|
What costume shall the poor girl wear
Anna Majewska
|
Złoty czy pozłacany?
Sławomir Szczurek
|
L'amour toujours - i co dalej?
Kinga Kurysia
|
Z szacunku
Barbara Pitak-Piaskowska
|
Nie pozwól, by do tego doszło
Marta Żelazowska
|
Różnorodność, solidny zespół i wysoka jakość
Wiktoria Formella
|
"Time goes by so slowly" w "Wyjeżdżamy"
Wiktoria Formella
|
Teatr o zapachu babcinej szarlotki
Maria Maczuga
|
Sto pomysłów na minutę, czyli Miastko z Unijnymi w tle
Wiktoria Formella
|
Czy taniec może nie być dialogiem?
Michał Korda
|
Skontaktowani od Wschodu do Zachodu
Barbara Pitak-Piaskowska
|
Odczepcie się, Katowice
Sławomir Szczurek
|
Nie musiało do tego dojść
Marta Żelazowska
|
Wygodna powtarzalność w rytmie disco
Wiktoria Formella
|
OFF krzyczy, a Komuna milczy i wygrywa
Sławomir Szczurek
|
Zbyt wąski habit
Sławomir Szczurek
|
Morderca mimo woli
Marta Żelazowska
|
Co z tym zwierzem?
Kinga Kurysia
|
Opolskie przedstawienia klasyki
Piotr Urbanowicz
|
Teatr zamknięty i teatr otwarty
Piotr Urbanowicz
|
Co było, a nie jest
Katarzyna Bekielewska
|
Junkopia
Kinga Kurysia
|
Zboża na mogiłach
Piotr Urbanowicz
|
Performuj albo giń
Anna Majewska
|
Chłopskie korzenie
Piotr Urbanowicz
|
Dwa i pół koszmaru
Piotr Urbanowicz
|
Na początku była śmierć
Piotr Urbanowicz
|
Jak namieszać widzom w głowach
Maria Maczuga
|
Zaangażowany, nieuwikłany
Klaudia Kasperska
|
One woman show
Sławomir Szczurek
|
Bunt bez pomysłu, czyli "za oknem znów po prostu smutny świat"
Wiktoria Formella
|
Bezprawie
Jan Karow
|
Sens i głębia
Marta Żelazowska
|
Najnajowy rok w Miniaturze
Maria Maczuga
|
Karol to świnia
|
No to Bach
Piotr Raganowicz-Macina
|
Przekrojowa dyskryminacja wielowymiarowa
Klaudia Kasperska
|
Bezpieczne miejsce? To nie tutaj
Wiktoria Formella
|
Między formą a snem
Maria Maczuga
|
Nie wyjdziemy z teatru rozczarowani
Marta Żelazowska
|
Światło na przyjaźń
Maria Maczuga
|
Donatella Versace mówi, że feminizm jest martwy
Anna Majewska
|
Spalony żart Garbaczewskiego
Anna Majewska
|
Co się stało z babcią?
Marta Żelazowska
|
Człowiek wobec rodziny - Teatroteki Fest dzień trzeci
Klaudia Kasperska
|
Rodzina, ach rodzina - Teatroteki Fest dzień drugi
Barbara Pitak-Piaskowska
|
Pionowy świat
Sławomir Szczurek
|
Temperowanie sztuczności - Teatroteki Fest dzień pierwszy
Kinga Kurysia
|
Nie wiem, nie pamiętam
Wiktoria Formella
|
Mierząc się ze sobą
Katarzyna Bekielewska
|
Super Maria
Marta Żelazowska
|
Pierwszy spektakl
Maria Maczuga
|
...because you don't deserve a bullet*
Jan Karow
|
Teatr nadmiaru
Maria Maczuga
|
Labirynt iluzji
Barbara Pitak-Piaskowska
|
Queer Art of Failure
Kinga Kurysia
|
Teatralne podium i falstart 2017 roku - część II
|
Miłość jest zimniejsza niż kapitał
Kinga Kurysia
|
Teatralne podium i falstart 2017 roku
Maria Maczuga, Sławomir Szczurek
|
Teatr ekscesu
Anna Majewska
|
Bezwstydnie naga
Sławomir Szczurek
|
Strach przed "innością"
Marta Żelazowska
|
Szesnaście kręgów Inferno
Magdalena Łakoma
|
Rozpacz
Jan Karow
|
Sami swoi
Jan Karow
|
Tak go kochałem, że muszę zapłakać
Karol Bijata
|
Empatia i zgrywa
Anna Majewska
|
Jak ukłucie komara
Wiktoria Formella
|
Artysta rewolucjonistą?
Marta Żelazowska
|
Skonfrontowany - część 1 relacji
Piotr Raganowicz-Macina
|
Queerowa międzynarodówka - relacji z Dialogu część 2
Kinga Kurysia
|
Niebezpieczeństwa fideizmu. Jak żyć bez złudzeń w świecie bez złudzeń? - relacji z Dialogu część 1
Kinga Kurysia
|
Ile kosztuje dziedzictwo narodowe
Anna Majewska
|
Łódź stolicą animacji - część 2
Maria Maczuga
|
Chodzi o coś więcej
Marta Żelazowska
|
Łódź stolicą animacji - część 1
Maria Maczuga
|
Świat urządzony wadliwie
Sławomir Szczurek
|
Wisielczy humor. Nie zostawiać po sobie wrażenia, że coś po nas pozostaje
Kinga Kurysia
|
Heroizm bez patosu
Marta Żelazowska
|
O Czeczenii inaczej
Zuzanna Liszewska-Soloch
|
Apologia kreta
Kinga Kurysia
|
Błoto historii
Piotr Urbanowicz
|
Dziecięcy teatr rozmaitości
Maria Maczuga
|
26. warsztaty dramatopisarskie w Obrzycku
Kinga Woźniak
|
Wytańczone kobiety Malczewskiego
Paulina Janas
|
Gdzie najlepiej lumpować?
Sławomir Szczurek
|
Ziemski psalm
Zuzanna Liszewska-Soloch
|
Gaga superstar
Michał Korda
|
Pod kreską 1
Jan Karow
|
Pod kreską 2
Jan Karow
|
Rozpadanie
Piotr Ziółkowski
|
Ktoś inny mógłby napisać mój pamiętnik
Wiktoria Formella
|
Zbrodnie w Marionetarium
Maria Maczuga
|
Wola załogi
Jan Karow
|
Blaski i cienie teatru aktorskiego
Piotr Urbanowicz
|
Szary nie znaczy nudny
Maria Maczuga
|
D.N.A.
Katarzyna Bekielewska
|
Jak niebo i ziemia
Katarzyna Bekielewska
|
Prekariuszki
Jan Karow
|
Człowiek człowiekowi wilkiem
Katarzyna Bekielewska
|
Gdy świat się rozpada
Marta Żelazowska
|
Pogmatwany życie
Katarzyna Bekielewska
|
Egzorcyzmy
Piotr Urbanowicz
|
Wydobyć to, co ukryte
Katarzyna Bekielewska
|
Podążając za penisem
Sławomir Szczurek
|
Ten spektakl jest o patrzeniu
Kinga Kurysia
|
Problemem jestem ja
Katarzyna Bekielewska
|
Inauguracyjne problemy
Piotr Urbanowicz
|
Odrzucić obcego
Barbara Pitak-Piaskowska
|
Kurs na wyobraźnię
Barbara Pitak-Piaskowska
|
Mroźna opowieść
Kinga Woźniak
|
Wspomnienia do śmiechu
Maria Maczuga
|
Rodzina jako źródło cierpień
Marta Żelazowska
|
Interaktywna gra
Justyna Wota
|
Cisza przed burzą
Justyna Wota
|
Ostatni ludzie
Kinga Kurysia
|
Polski sen
Marta Żelazowska
|
Małżeństwo jakich wiele
Kinga Woźniak
|
Teatr wciąż potrafi zachwycać, czyli Teatralny Ty-Dzień Dziecka - część II
Klaudia Kasperska
|
Co łączy teatr polski i skandynawski, czyli Teatralny Ty-Dzień Dziecka - część I
Maria Maczuga
|
Co zrobisz, gdy nagle wybuchnie ci świat?
Klaudia Kasperska
|
Udane debiuty
Barbara Pitak-Piaskowska
|
Święto tańca. KRoki - część I
Pamela Bosak
|
Świadomość tańca czy taniec świadomości? KRoki - część II
Michał Korda
|
Tęgo grają!
Jan Karow
|
Pozostał.ości
Sławomir Szczurek
|
Taneczne konwenanse
Maria Maczuga
|
Zestaw poglądów z Ikei
Sławomir Szczurek
|
Uwaga, dzikie zwierzęta na scenie!
Maria Maczuga
|
Teatr miejscem upodmiotowienia widza i aktora?
Kinga Kurysia
|
Prowokacyjne zaproszenie
Kinga Woźniak
|
Teatr małej formy
Piotr Ziółkowski
|
Jak brzmi a o czym mówi
Klaudia Kasperska
|
Jak hoduje się dziewczynki?
Marta Żelazowska
|
Pasja
Kinga Woźniak
|
Konfrontacje klasyki
Piotr Urbanowicz
|
Krzywe lustro wspomnień
Piotr Urbanowicz
|
Słowianie i patrioci
Piotr Urbanowicz
|
Formy klasyki
Piotr Urbanowicz
|
Wesele lalek
Piotr Urbanowicz
|
Bunt?
Kinga Kurysia
|
Książę Złomu
Piotr Urbanowicz
|
Ciężar klasyki, ciężar rytuału
Piotr Urbanowicz
|
Nieszczęście zrodzone z wolności
Katarzyna Bekielewska
|
Ale czad!
Maria Maczuga
|
O przebierankach z farsy w tragedię
Sławomir Szczurek
|
Niemoc
Jan Karow
|
Co z tą wspólnotą?
Klaudia Kasperska
|
Spowiadam się raz jeszcze
|
Byście się wzajemnie miłowali
Marta Żelazowska
|
Przewietrzyć rodziny, przewietrzyć teatr
Kinga Kurysia
|
"Możesz stracić wszystko, ale nie talent"
Sławomir Szczurek
|
Potworność jest zaraźliwa
Kinga Kurysia
|
Mamma mia!
Piotr Ziółkowski
|
Sztuczna złość
Barbara Pitak-Piaskowska
|
Chodzi mi o to, aby język giętki/ Napisał pięknie, jak zaśpiewała Fiorilla
Paulina Janas
|
DyBBuk, czyli żydowskie Dziady
Agnieszka Kołek
|
Kręci się
Piotr Raganowicz-Macina
|
To skomplikowane
Barbara Pitak-Piaskowska
|
Taniec wolności
Kinga Woźniak
|
Demony nie lalki
Maria Maczuga
|
Bierzemy, całujemy, bierzemy, składamy
Sławomir Szczurek
|
Niewykorzystana szansa
Magdalena Łakoma
|
Figaro w niemym kinie
Maria Maczuga
|
hahaha hihihi hehehe
Sławomir Szczurek
|
Widz na skraju obłędu
Maria Maczuga
|
Berlin to stan umysłu
Kinga Woźniak
|
Kłamstwo goni prawdę
Paulina Janas
|
Marsz do nacjonalizmu
Piotr Urbanowicz
|
Krakowskie zobowiązania Magdy Szpecht
Klaudia Kasperska
|
Przedsiębiorcza narzeczona
Kinga Woźniak
|
Siusiu w torcik
Piotr Ziółkowski
|
Pamiętajmy o Osieckiej
Kinga Woźniak
|
Państwowiec
Jan Karow
|
Arlekino, a więc skończy się dobrze
Paulina Janas
|
Paryż - Bydgoszcz dygoczą z gorąca
Sławomir Szczurek
|
Po prostu człowiecze
Piotr Raganowicz-Macina
|
Nie tym razem
Kinga Kurysia
|
Traktat o pięknie
Maria Maczuga
|
Dziecięca groteska
Barbara Pitak-Piaskowska
|
Wyszła z domu i wróciła
Piotr Urbanowicz
|
So Good. So Emotional
Piotr Ziółkowski
|
Jak całkowicie zniknąć
Kinga Kurysia
|
DOoKOŁA - ruch do kwadratu
Maria Maczuga
|
Dzikość w każdym z nas
Paulina Janas
|
Less is more
Sławomir Szczurek
|
W okowach własnego istnienia
Katarzyna Bekielewska
|
Kartka z Indii
Jan Karow
|
"Zmysły są darem, a wzrok największym z nich"
Magdalena Łakoma
|
Krwawa zupa
Pamela Bosak
|
Szosza świętą?
Kinga Woźniak
|
Nahacz/Garbacz
Kinga Kurysia
|
To tylko pretekst
Barbara Pitak-Piaskowska
|
Baśniowe miesiące
Barbara Pitak-Piaskowska
|
Jeszcze teatr nie zginął, póki młodzi go tworzą!
Dominika Bremer
|
"To cud, że taki obraz jak ja potrafi mówić"
Kinga Kurysia
|
Dekonstrukcje i autoironie
Klaudia Kasperska
|
Wojna o pokój
Pamela Bosak
|
Porażka
Piotr Raganowicz-Macina
|
Z niewielką pomocą przyjaciół
Urszula Obstarczyk,
|
Harper
Paulina Janas
|
Otwarcie, tylko czego i na co?
Klaudia Kasperska
|
Jak zostać superbohaterem
Maria Maczuga
|
Nie taki diabeł straszny
Maria Maczuga
|
Elfy zabiły?
Barbara Pitak-Piaskowska
|
Najlepszy Fuks spośród wszystkich Fuksów, czyli o czym jest "Kosmos" Garbaczewskiego
Klaudia Kasperska
|
Posuwając się w wojnę
Sławomir Szczurek
|
Gustaw Konrad Adam Nekrošius?
Klaudia Kozakiewicz
|
Skręć w lewo, skręć w prawo
Urszula Obstarczyk
|
Raz jeszcze o uchodźcach i chrześcijaństwie
Klaudia Kasperska
|
"Chyba minęły już moje najlepsze lata, ale nie chciałbym, żeby wróciły"*
Kinga Kurysia
|
Walka o nić porozumienia
Kinga Woźniak
|
Głos chóru
Dominika Bremer
|
Co to za projekt?
Dominika Bremer
|
Mikry "Mikro Teatr"
Piotr Raganowicz-Macina
|
Nowa Siła Krytyczna. Otwarty nabór
|
Dopełnianie Kubricka
Piotr Urbanowicz
|
Nienasycenie
Aleksandra Majewska
|
Konstruowanie nicości
Piotr Urbanowicz
|
Changes*
Zofia Gustowska
|
Elvisowe-love
Adrianna Molka
|
O sobie. Nie o nim. Zapiski ze spektaklu Phdre(s) w reż. Krzysztofa Warlikowskiego
Zofia Gustowska
|