16 maja 1970 |
Oko
Jonasz Kofta
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Aleksander Bardini teatr: PWST, Warszawa
|
26 maja 1971 |
Ćwiczenia z Szekspira
William Shakespeare
forma twórczości: przygotowanie muzyczne reżyseria: Aleksander Bardini teatr: PWST, Warszawa
|
2 marca 1973 |
Bo takie mamy życie ...
Piosenki W. Młynarskiego
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Rudzki Kazimierz teatr: PWST, Warszawa
|
15 stycznia 1974 |
Irkucka historia
Aleksiej Arbuzow
forma twórczości: opracowanie muzyczne, przygotowanie wokalne reżyseria: Ryszarda Hanin, Ryszard Barycz teatr: PWST, Warszawa
|
7 grudnia 1974 |
Zabobon, czyli Krakowiacy i Górale
Jan Nepomucen Kamiński
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Aleksander Bardini teatr: PWST, Warszawa
|
27 lutego 1975 |
Ptaki
Arystofanes
forma twórczości: przygotowanie wokalne reżyseria: Ryszard Major teatr: Teatr Powszechny, Warszawa
|
13 stycznia 1976 |
Fantazja dydaktyczna
Leon Schiller
forma twórczości: akompaniament reżyseria: Ludwik René teatr: PWST, Warszawa
|
31 marca 1977 |
Zimowa opowieść
William Shakespeare
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Zofia Mrozowska teatr: PWST, Warszawa
|
październik 1977 |
Na początku były słówka
forma twórczości: kierownictwo muzyczne, opracowanie muzyczne reżyseria: Wojciech Pokora, Andrzej Szczepkowski teatr: PWST, Warszawa
|
5 stycznia 1978 |
Henryk IV
William Shakespeare
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Jan Kulczyński teatr: PWST, Warszawa
|
16 listopada 1978 |
Burza
William Shakespeare
forma twórczości: przygotowanie muzyczne reżyseria: Ryszard Major teatr: Teatr Powszechny, Warszawa
|
10 marca 1979 |
Remi-Dżin
Coburn Donald L.
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Stroux Karl Heinz teatr: Teatr Współczesny, Warszawa
|
16 marca 1979 |
Śpiew na dziewięć wieszaków
Czechow A./Andrejew L. wg
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Korin Eugeniusz teatr: PWST, Warszawa
|
6 kwietnia 1981 |
Przywidzenia i sny, czyli Perykles
William Shakespeare
forma twórczości: muzyka, kierownictwo muzyczne teatr: PWST, Warszawa
|
15 stycznia 1982 |
Pastorałka
Leon Schiller
forma twórczości: opracowanie wokalne reżyseria: Maciej Englert teatr: Teatr Współczesny, Warszawa
|
4 marca 1982 |
Upadek
Nordahl Grieg
forma twórczości: przygotowanie wokalne reżyseria: Zygmunt Hübner teatr: Teatr Powszechny, Warszawa
|
19 marca 1983 |
Jak wam się podoba
William Shakespeare
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Zofia Mrozowska, Janusz Nyczak teatr: PWST, Warszawa
|
18 listopada 1983 |
Kariera Alfa Omegi
Julian Tuwim, Marian Hemar
forma twórczości: przygotowanie muzyczne reżyseria: Tadeusz Łomnicki teatr: PWST, Warszawa
|
17 marca 1984 |
Arlekin czyli przedziwne, zabawne i straszliwe przygody w zamorskich krajach
Franciszek Zabłocki
forma twórczości: muzyka reżyseria: Zbigniew Czeski teatr: Lubuski Teatr im. Leona Kruczkowskiego, Zielona Góra
|
27 maja 1984 |
Tryptyk
Jules Michelet, Pierre Louys
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Mariusz Orski teatr: Teatr Studio, Warszawa
|
1 grudnia 1984 |
Niech no tylko zakwitną jabłonie
Agnieszka Osiecka
forma twórczości: przygotowanie wokalne reżyseria: Krzysztof Zaleski teatr: Teatr Współczesny, Warszawa
|
9 lutego 1986 |
Opera za trzy grosze
Bertolt Brecht
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Jerzy Grzegorzewski teatr: Teatr Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza, Warszawa
|
31 grudnia 1986 |
Zagraj to jeszcze raz
Woody Allen
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Adam Hanuszkiewicz teatr: Teatr Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza, Warszawa
|
6 lutego 1988 |
Dyliżans
Aleksander Fredro
forma twórczości: przygotowanie muzyczne reżyseria: Maciej Englert teatr: Teatr Współczesny, Warszawa
|
6 lutego 1988 |
Zabawa
Sławomir Mrożek
forma twórczości: przygotowanie muzyczne reżyseria: Maciej Englert teatr: Teatr Współczesny, Warszawa
|
28 maja 1988 |
Usta milczą, dusza śpiewa
Jerzy Grzegorzewski
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Jerzy Grzegorzewski teatr: Teatr Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza, Warszawa
|
31 grudnia 1988 |
Działania uboczne
Woody Allen
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Adam Hanuszkiewicz teatr: Teatr Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza, Warszawa
|
listopad 1989 |
Wesele w PWST
Stanisław Wyspiański
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Andrzej Łapicki teatr: PWST, Warszawa
|
17 lutego 1990 |
Teraz ja, czyli wariacje na temat
Aleksander Ostrowski, Antoni Czechow, Nikołaj Sołowiow
forma twórczości: konsultant muzyczny reżyseria: Maja Komorowska teatr: PWST, Warszawa
|
1 kwietnia 1990 |
Gwiazdy na porannym niebie
Aleksander Galin
forma twórczości: opracowanie muzyczne, muzyka do piosenek reżyseria: Jarosław Kilian teatr: Teatr Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza, Warszawa
|
17 listopada 1990 |
Arlekin czyli przedziwne, zabawne i straszliwe przygody w zamorskich krajach
Franciszek Zabłocki
forma twórczości: muzyka reżyseria: Bogdan Śmigielski teatr: Teatr Nowy im. Gustawa Morcinka, Zabrze
|
24 stycznia 1991 |
Wieczór Trzech Króli lub co chcecie
William Shakespeare
forma twórczości: opracowanie muzyczne, przygotowanie wokalne, aranżacja muzyczna reżyseria: Maciej Englert teatr: Teatr Współczesny, Warszawa
|
26 maja 1991 |
Don Juan, czyli Kamienny Gość
Molière
forma twórczości: kierownictwo muzyczne reżyseria: Jan Buchwald teatr: Teatr Współczesny, Warszawa
|
19 czerwca 1993 |
Awantura w Chioggi
Carlo Goldoni
forma twórczości: opracowanie muzyczne, przygotowanie wokalne reżyseria: Maciej Englert teatr: Teatr Współczesny, Warszawa
|
30 marca 1994 |
Balladyna
Juliusz Słowacki
forma twórczości: przygotowanie wokalne reżyseria: Jarosław Kilian teatr: Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera, Warszawa
|
11 kwietnia 1994 |
Letnicy
Maksym Gorki
forma twórczości: przygotowanie wokalne reżyseria: Maja Komorowska teatr: PWST, Warszawa
|
23 kwietnia 1994 |
Miłość na Krymie
Sławomir Mrożek
forma twórczości: przygotowanie wokalne reżyseria: Erwin Axer teatr: Teatr Współczesny, Warszawa
|
14 maja 1994 |
Zagraj to jeszcze raz
Woody Allen
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Adam Hanuszkiewicz teatr: Teatr Powszechny im. Jana Kochanowskiego, Radom
|
15 stycznia 1995 |
Zimowa opowieść
William Shakespeare
forma twórczości: przygotowanie muzyczne reżyseria: Maciej Englert teatr: Teatr Współczesny, Warszawa
|
4 lutego 1998 |
Antygona
Sofokles
forma twórczości: przygotowanie chóru reżyseria: Zbigniew Brzoza teatr: Teatr Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza, Warszawa
|
26 kwietnia 1998 |
Nasze miasto
Thornton Wilder
forma twórczości: przygotowanie wokalne reżyseria: Maciej Englert teatr: Teatr Współczesny, Warszawa
|
31 grudnia 1998 |
Łgarz
Carlo Goldoni
forma twórczości: kierownictwo muzyczne, przygotowanie wokalne reżyseria: Giovanni Pampiglione teatr: Teatr Współczesny, Warszawa
|
10 marca 2000 |
Kwartet
Ronald Harwood
forma twórczości: konsultant wokalny reżyseria: Zbigniew Zapasiewicz teatr: Teatr Współczesny, Warszawa
|
18 listopada 2003 |
Jest teściowa i zięć...czyli zawirowania piór ...
Konstanty Ildefons Gałczyński
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Grażyna Matyszkiewicz teatr: przedstawienie impresaryjne
|
20 października 2007 |
No, i jak tu nie jechać ...
Wasowski J., Przybora J.
forma twórczości: opracowanie muzyczne reżyseria: Matyszkiewicz Grażyna teatr: Towarzystwo Teatralne Pod Górkę, Warszawa
|
29 listopada 2008 |
To idzie młodość...
Krzysztof Zaleski
forma twórczości: przygotowanie wokalne reżyseria: Maciej Englert teatr: Teatr Współczesny, Warszawa
|