Artykuły

Gdańsk. Outdoorowa kampania ESK 2016

Pod hasłem "Wolność kultury, kultura wolności" przebiega outdoorowa kampania promująca Gdańsk jako Europejską Stolicę Kultury 2016. W akcji wykorzystywane są layouty przygotowane przez artystów związanych z tym miastem.

Outdoorowa kampania promocyjna Gdańska opiera się na 6 layoutach przygotowanych przez artystów związanych z tym miastem, m.in. malarkę Iwonę Zając i twórcę komiksów Marka Lachowicza. Wszystkie kreacje w różny sposób przedstawiają hasło "Wolność kultury, kultura wolności", które Gdańsk wykorzystuje w staraniach o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Jednocześnie ten slogan wyraża wartości takie jak wolność, solidarność, dialog i społeczeństwo obywatelskie uosabiane przez to miasto.

Akcja przez cały sierpień jest prowadzona w Gdańsku i Warszawie na 100 nośnikach formatu 6x3 m udostępnionych przez firmę Cityboard Media.

Na zdjęciu: projekt Rafała Roskowińskiego

Pracownia

X
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się.
Trwa wyszukiwanie

Kafelki

Nakieruj na kafelki, aby zobaczyć ich opis.

Pracownia dostępna tylko na komputerach stacjonarnych.

Zasugeruj zmianę

x

Używamy plików cookies do celów technicznych i analitycznych. Akceptuję Więcej informacji