Bydgoszcz. "Moment" reklamuje Toruń jako ESK
Nowoczesny folder informujący o wydarzeniach w Toruniu i Bydgoszczy - tak pomysłodawcy wydawanego w naszym mieście magazynu "Moment" włączają się do reklamowania grodu Kopernika jako Europejskiej Stolicy Kultury.
- Nasz magazyn dociera do ludzi odwiedzających kluby, galerie, hotele, uczelnie w naszym regionie. Co miesiąc piszemy o tym, co nas nurtuje, informujemy o tym, gdzie warto się zabawić, jakie miejsce odwiedzić - mówi Arkadiusz Hapka, project manager "Momentu" i nowego informatora "Tost". - Wpadliśmy na pomysł, by w atrakcyjny sposób włączyć się w starania Torunia o zdobycie tytułu Europejskiej Stolicy Kultury. Stąd idea nowego biuletynu.
"TOST" stanowi wkładkę do miesięcznika "Moment" - złożony w formie książeczki półmetrowy plakat. Zawiera informacje dotyczące idei Europejskiej Stolicy Kultury a także zapowiedzi kluczowych wydarzeń kulturalnych Torunia i Regionu, min. festiwal Tofifest oraz Song of Songs, projekt Teatru Polskiego im. Hieronima Konieczki - Czechow Saga i nową wystawę w Centrum Sztuki Współczesnej.
- To czasopismo jest dowodem na magnetyczny i ponadregionalny charakter europejskiego projektu - przeczytamy we wstępniaku "Tosta".
Czerwcowy numer to edycja testowa. Dzięki staraniom wydawców "Momentu" i pisma Urzędu Miasta Torunia "IKAR", folder rozprowadzony został w kilku tysiącach egzemplarzy po newralgicznych punktach Torunia i Bydgoszczy. Na przykładzie tego numeru jego pomysłodawcy będą sondować, co powinno się znaleźć w kolejnych "TOSTach". Na przemyślenia i uwagi związane z biuletynem wydawcy czekają pod adresem info@torun2016.eu.