Warszawa. Recenzje Komisji Artystycznej OKWPW - odsłona szósta
Przed nami burzliwe obrady i zakończenie pierwszego etapu 24. Ogólnopolskiego Konkursu na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej. Zanim jednak ogłoszenie werdyktu - czas na kolejną część recenzji Komisji Artystycznej:
Artur Pałyga ZAGUBIONY CHŁOPIEC, reżyseria: Paweł Passini, Opolski Teatr Lalki i Aktora - pisze Kamila Łapicka
Marta Guśniowska MARVIN, reżyseria: Paweł Aigner, Opolski Teatr Lalki i Aktora - pisze Michał Centkowski
Jan Czapliński SIENKIEWICZ SUPERSTAR (CZYLI ZUPEŁNIE SPÓŹNIONA ANEGDOTA BIOGRAFICZNA NA CHWALEBNĄ OKAZJĘ STULECIA ODZYSKANIA NIEPODLEGŁOŚCI), reżyseria: Aneta Groszyńska, Teatr im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu - pisze Joanna Puzyna-Chojka
Radosław Paczocha URODZINY, CZYLI CEREMONIE ŻAŁOBNE W CZAS RADOSNEGO ŚWIĘTA, reżyseria: Adam Orzechowski, Teatr Wybrzeże - pisze Joanna Puzyna-Chojka
Marta Guśniowska: KARMELEK, reżyseria: Bogdan Nauka, Zdrojowy Teatrze Animacji w Jeleniej Górze - pisze Andrzej Lis
Małgorzata Sikorska-Miszczuk SZAJBA, reżyseria: Marcin Liber, Teatrze im. Aleksandra Fredry w Gnieźnie - pisze Jacek Sieradzki
Malina Prześluga PAN LAMPA, reżyseria: Helena Radzikowska, Olsztyński Teatrze Lalek - Jakub Papuczys
Jarosław Murawski ZIEMIANIE, reżyseria: Lena Frankiewicz, Wrocławski Teatr Lalek, Michał Siegoczyński LOVEBOOK, reżyseria: Michał Siegoczyński, Teatr Powszechny w Łodzi - pisze Adam Karol Drozdowski.