Artykuły

Gniezno. Warsztaty przed premierą u Fredry

Teatr Fredry zaprasza nauczycieli i młodzież na wydarzenia poprzedzające premierę "Piaskownicy" Michała Walczaka w reż. Jewgienii Boginskiej.

Premiera. KONTEKSTY to nowy edukacyjny projekt w Teatrze Fredry w Gnieźnie i zaproszenie do aktywnego uczestnictwa w życiu gnieźnieńskiej sceny. Propozycja dla tych, którzy chcieliby doświadczać więcej, a także dzielić się swoimi teatralnymi wrażeniami i spostrzeżeniami. Spotkania wokół "Piaskownicy" inicjują cykl działań edukacyjnych Premiera. KONTEKSTY.

Tym razem uczestnicy zastanowią się wspólnie, czym jest piaskownica jako przestrzeń spotkania i budowania relacji. Jaki potencjał metaforyczny niosą wyobrażenia na temat tego miejsca? Z czym kojarzy się piasek? Jakie zasady obowiązują podczas spotkania dwóch osób, które (nie)chcą się razem bawić?

Warsztaty przedpremierowe będą inspirowane tekstem, tematem lub sposobem pracy twórców. Punktem wyjścia spotkań po premierze staną się wrażenia i doświadczenia widzów związane ze spektaklem. Kształt i formuła spotkań będzie zależała od poszczególnych przedstawień, ale także od zaangażowania widzów. Niech każda kolejna premiera będzie pretekstem do rozmowy, a może i wspólnego działania.

Harmonogram:

Spotkanie dla nauczycieli:

12 grudnia 2016, poniedziałek, g. 18.00-19.30

Zapraszamy nauczycieli szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych, ale także wszystkich zainteresowanych spotkaniem.

Spotkanie dla młodzieży

13 grudnia 2016, wtorek, g. 18.00-19.30

Zapraszamy młodzież gimnazjalną i ponadgimnazjalną.

Udział w warsztatach jest bezpłatny. Zgłoszenia przyjmuje pedagog teatru, Joanna Żygowska: Ilość miejsc ograniczona.

E: edu@teatr.gniezno.pl

Uwaga! Uczestnicy warsztatów będą mogli obejrzeć próbę generalną lub wybrany spektakl premierowy.

Pracownia

X
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się.
Trwa wyszukiwanie

Kafelki

Nakieruj na kafelki, aby zobaczyć ich opis.

Pracownia dostępna tylko na komputerach stacjonarnych.

Zasugeruj zmianę

x

Używamy plików cookies do celów technicznych i analitycznych. Akceptuję Więcej informacji