Artykuły

Gdańsk. Tydzień z kulturą ukraińską w GTS

Już w najbliższą sobotę rozpoczyna się w Gdańsku Tydzień Ukraiński w ramach cyklu Teatry Europy, organizowanego przez Gdański Teatr Szekspirowski. W programie m.in. spektakle Narodowego Akademickiego Teatru Dramatycznego im. Iwana Franki w Kijowie.

Partnerami wydarzenia są: Konsulat Ukrainy w Gdańsku i Związek Ukraińców w Polsce, a także Instytut Kultury Miejskiej i Teatr w Oknie.

SPEKTAKLE:

Daniel Belkin, solo taneczne

19 listopada 2016, godz. 18:00    

Miejsce: Teatr w Oknie

Bilety: 10 zł

Czas trwania: 1 h

Daniel Belkin to jeden z najzdolniejszych ukraińskich tancerzy młodego pokolenia, a także choreograf i nauczyciel. Ukończył szkołę tańca współczesnego Other Dances w Dniepropietrowsku, następnie pracował w teatrze tańca Flow. W latach 2001-2010 był dyrektorem artystycznym i głównym choreografem w centrach kultury: The Rio Club, Opera Concert Hall, Voshod oraz głównym choreografem w cyrku w Dniepropietrowsku. Od 2002 roku Belkin brał udział w wielu międzynarodowych projektach realizowanych m.in. na Ukrainie, Białorusi, w Szwecji, Mołdawii, Francji, Gruzji oraz Syrii.

Tworząc spektakl taneczny, artysta bazował głównie na bardzo osobistych i trudnych doświadczeniach. Jak sam mówi, ciało jest w stanie przekazać o wiele więcej, niż jesteśmy tego świadomi. Jako tancerz, Belkin stara się przekazać głębię swoich doświadczeń przy użyciu minimalistycznych gestów i ruchów.

***

"Eryk XIV", August Strindberg (na zdjęciu)

reż. Stanisław Mojsiejew,

Narodowy Akademicki Teatr Dramatyczny im. Iwana Franki w Kijowie

19 listopada 2016, godz. 20:00

Miejsce: Gdański Teatr Szekspirowski

Czas trwania: 3h z przerwą

Bilety:

Strefa A: 75/50

Strefa B: 50/35

Strefa C: 35/20

Strefa D: 15

Sztuka napisana w odległym 1899 roku jest zaskakująco aktualna - szczególnie dziś. "Eryk XIV" był pierwszą sztuką słynnego szwedzkiego dramaturga Augusta Strindberga, wystawioną na ukraińskiej scenie. Dylematy i decyzje ludzi będących u sterów władzy zawsze były, są i będą aktualne. Spektakl na kanwie epizodu z okresu rządów szwedzkiego króla Eryka XIV, przenosi widza w symboliczne miejsce poza czasem i przestrzenią. Mimo, że akcja sztuki osadzona jest w szesnastowiecznej Szwecji, całość uwspółcześniają scenografia, kostiumy i - zaczerpnięta z filmów Jima Jarmuscha - muzyka, idealnie wpisująca się w dramaturgię sztuki. Twórcy spektaklu pokazują, że ludzie wciąż tak samo kochają, nienawidzą, smucą się lub cieszą. Tak samo też tracą rozum dla władzy.

tłumaczenie: Maksym Yakovlev

dyrektor artystyczny: Andrij Aleksandrovych-Dochevskyi

asystent dyrektora: Andriy May

projektantka kostiumów: Kateryna Markush

główny choreograf: Olga Semioshkina

aranżacja muzyczna: Stanislav Moiseiev, Oleksij Kitel

światła: Yaroslav Marchuk

dźwięk: Oleksij Sikorskyi, Artem Orlyuk

wizualizacje: Volodymyr Bevza

obsada:

Yevhen Nyshchuk, Oleksij Bogdanovych, Vasyl Basha, Pavlo Moskal, Pavlo Piskun, Oleksandr Formanchuk, Tetiana Shliakhova, Lyubov Kubyuk, Polina Lazova, Arseniy Tymoshenko, Dmytro Rybalevskyi, Oleksandr Loginov, Vadym Polikarpov

***

"Dzienniki Majdanu", Natalia Vorożbyt

Reżyseria, scenografia, opracowanie muzyczne: Andriy May

Narodowy Akademicki Teatr Dramatyczny im. Iwana Franki w Kijowie

20 listopada 2016, godz. 20:00    

Miejsce: Gdański Teatr Szekspirowski

Czas trwania: 2 h (z przerwą)

Bilety:

Strefa A: 60 zł/40 zł

Strefa B: 40 zł/25 zł

Strefa C: 35 zł/20 zł

Strefa D: 15 zł

"Dzienniki Majdanu" to głośny spektakl dokumentalny na podstawie tekstu Natalii Vorożbyt, stworzony z relacji naocznych światków - poruszający, artystyczny głos w dyskusji na temat konfliktu na Ukrainie.

 Autorka tekstu, Natalia Vorożbyt:

"Przez trzy miesiące członkowie ruchu Nowy Dramat Ukraiński przeprowadzali wywiady, zbierali świadectwa i materiały o ludziach oraz wydarzeniach na Majdanie. Rozmawiali ze studentami bitymi w czasie pierwszej próby tłumienia manifestacji, Kozakami, tworzącymi służbę ochrony Majdanu, z chłopcami rzucającymi w Berkut koktajlami Mołotowa, z ich dziewczynami, które podawały butelki z łatwopalną mieszanką, z przyjaciółmi poległych. Rozmawiali także z ludźmi, którzy nienawidzą Majdanu i uczestników rewolucji nazywają majdanutymi. Słuchali wreszcie siebie nawzajem. Jedyną wadą autorów projektu jest, że całym sercem wspierają Majdan i są bezpośrednimi świadkami wydarzeń. Sztuka nie ma zakończenia, tak jak nie ma na razie końca ukraińska walka o wolność i sprawiedliwość."

Projektantka kostiumów: Natalia Rudiuk

Dyrygent chóru: Anatoly Navrotskyi

Dźwięk: Artem Orlyuk

Światła: Olena Antohina, Anatoly Shabetia

Obsada: Larysa Kadyrova, Tetyana Mikhina, Anastasija Dobrynina, Vira Zinievich, Oleksandr Pecherytsia, Oleksandr Formanchuk, Dmytro Chernov

***

"Hiob"

opera-requiem na fortepian preparowany, wiolonczelę, perkusję i głosy

muzyka: Roman Grygoriv, Illia Razumeiko

reż. Vlad Troitsky

21 listopada 2016, godz. 20:00

Miejsce: Gdański Teatr Szekspirowski

Czas trwania: 1 h 10 min

Bilety:

Strefa A: 60 zł/40 zł

Strefa B: 40 zł/25 zł

Strefa C: 35 zł/20 zł

Strefa D: 15 zł

Opera-requiem Hiob (po hebrajsku Iyov) jest połączeniem antycznego dramatu, opery barokowej, oratorium, requiem i technik używanych w teatrze postmodernistycznym. Jest to misterium narodzin nowego dźwięku wewnątrz fortepianu, a także prezentacja nieskończonych możliwości ludzkiego głosu.

Libretto opery jest współczesną interpretacją "Księgi Hioba", która ukazuje historię bohatera - jego dumy, zwątpienia, poszukiwania sensu życia i śmierci, nadziei i żalu. Centralnym elementem przedstawienia jest fortepian, który zamienia się w prawdziwą orkiestrę. Pianista i wokaliści używają różnych instrumentów perkusyjnych, takich jak werble, marimba, pałki kotłowe, trójkąty, a także monet, kluczy, palców i paznokci do gry na strunach i na pudle fortepianu. Instrument brzmi jak klawesyn, perkusja, a czasem nawet jak syntezator i elektroniczny generator dźwięku.

Muzyka opery łączy w sobie minimalizm i awangardę, neoklasycyzm i muzykę rockową. Polifoniczne fragmenty chóralne i instrumentalne interludia przeplatają się z fragmentami, które wykorzystują pełny zakres ludzkiego głosu: śpiew klasyczny, jazzowy, tradycyjny, a nawet oddech, krzyk, szept

i śpiew alikwotowy. Dramaturgia przedstawienia oparta jest na połączeniu recytatyw (opartych na "Księdze Hioba") i fragmentów Requiem - mszy katolickiej odwołującej się do tradycyjnych tekstów łacińskich. "Hiob" od początku do końca trzyma widzów w napięciu, zapraszając na niezwykle emocjonalną muzyczną podróż.

dyrygent: Roman Grygoriv

soliści: Maryana Golovko, Anna Marych, Oleksandra Mailliet, Andrey Koshman, Ruslan Kirsh, Anton Lytvynov, Tetiana Troitska;

muzycy: Zhanna Marchynskaya (wiolonczela), Andrey Nadolskiy (perkusja), Illia Razumeiko (fortepian)

***

"RED"

Teatr Prekrasni Kvity (Piękne kwiaty) z Charkowa

22 listopada 2016, godz. 20:00

Miejsce: Gdański Teatr Szekspirowski

Czas trwania: 1 h

Bilety:

Strefa A: 30/25 zł

Strefa B: 20/15 zł

Strefa C: 20/15 zł

Strefa D: 15 zł

"RED" to spektakl teatru tańca, jedna z ciekawszych propozycji ze względu na formę wyrazu, w dużej mierze oparta na eksperymencie. Teatr Prekrasni Kvity to instytucja pozarządowa, która stale eksperymentuje - czego wynikiem jest nowy rodzaj wypowiedzi scenicznej, pozbawionej słów, nazywanej przez jej twórców Funk Futurism.

Spektakl "RED" porusza jeden z ponadczasowych tematów - miłość - przez pryzmat historii trzech mężczyzn zniewolonych kobiecą siłą i pięknem. Spektakl, pozbawiony słów i sztucznych gestów, przypomina medytację nad znaczeniem miłości i jej konsekwencjami.

W 2014 roku "RED" zdobył główną nagrodę na festiwalu teatralnym Saltovskaya Vesna w Charkowie.

scenografia i kostiumy: Olga Turutia-Prasolova

światła: Vladimir Minakov

dźwięk: Anton Malyshev

obsada: Igor Kliychnik, Denis Chmelyov, Artem Vusik, Oksana Cherkashyna

***

"Stalkers", Pavlo Arie

reż. Stas Jirkov

Teatr Zoloti Vorota z Kijowa

23 listopada 2016, godz. 20:00 

Miejsce: Gdański Teatr Szekspirowski

Czas trwania: 2 h 15 min

Bilety:   

Strefa A: 50 zł/35 zł

Strefa B: 40 zł/25 zł

Strefa C: 30 zł/20 zł

Strefa D: 15 zł

"Stalkers" to specyficzna komedia, w której zarówno mit, jak i rzeczywistość wydają się równie prawdopodobne, a "radioaktywny" humor pozwala z dystansem spojrzeć na sposób, w jaki żyjemy. Spektakl opowiada historię zapomnianych przez wszystkich: ekscentrycznej Baby Prisi, jej szalonej córki Sławy i nierozgarniętego wnuka, mieszkających w jednej z opuszczonych czarnobylskich wiosek. Terytorium Czarnobylskiej Strefy Wykluczenia staje się metaforą Ukrainy, której mieszkańcy marzą o Unii Europejskiej i NATO równie mocno, jak jeden z bohaterów marzy o McDonaldzie, a marzenia te pozostają tak samo odległe.

Pavlo Arie to utytułowany ukraiński dramaturg i artysta konceptualny; jest autorem dwunastu sztuk teatralnych wystawianych m.in. we Lwowie, w Kijowie, Berlinie, Brnie, Moskwie. Brał udział w międzynarodowym programie British Council Ukraine oraz teatru Royal Court w Londynie dotyczącym współpracy dramaturgów.

Spektakl jest koprodukcją Teatru Złote Wrota oraz Kijowskiego Akademickiego Teatru Młodego Widza.

scenografia: Julia Zaulychna

muzyka: Olesya Stefanik i Igor Antonov

video: Ilya Pelyuk

obsada: Irma Vitovska, Vitalina Bibliv, Vladyslav Pysarenko, Oleksii Nagrudnyi, Oleg Fahot Mykhailuta and Inna Miroshnichenko

KONCERT

ONUKA - koncert

24 listopada 2016, godz. 20:00

Miejsce: Gdański Teatr Szekspirowski

Bilety: 40 zł w przedsprzedaży, 50 zł w dniu koncertu

Wyjątkowe połączenie tradycyjnego, wschodniego brzmienia z nowoczesnym elektro. ONUKA to projekt muzyczny artystów Eugena Filatova i Naty Zhyzhchenko. Na Ukrainie cieszą się ogromną popularnością dzięki połączeniu muzyki elektronicznej z tradycyjnymi instrumentami, jak m.in. flety, waltornia, puzon. Swoją twórczością odkrywają na nowo barwne i różnorodne korzenie ukraińskiej muzyki ludowej i pozwalają spojrzeć na narodową tradycję z zupełnie nowej i świeżej perspektywy. Nazwa zespołu ONUKA (wnuczka) - to hołd dla dziadka Naty, który był jednym z najznakomitszych mistrzów sztuki lutniczej na Ukrainie.

Liderka zespołu Natalia Zhyzhchenko: "Moja muzyka to sposób na przekazanie otaczających mnie dźwięków. Zawsze czułam się związana z brzmieniem etno. Mój dziadek był znanym folkowym artystą, kiedy miałam 4 lata, stworzył dla mnie ukraiński flet, sopiłkę, i nauczył mnie na nim grać. Wychowywałam się otoczona ludową muzyką, byłam członkiem wielu zespołów i występowałam jako solistka. W wieku 18 lat postanowiłam jednak odejść od ludowych brzmień, by w 2013 roku połączyć je z elektroniką. Tak powstała ONUKA."

https://www.youtube.com/watch?v=_4Cswp7smQ0

WYSTAWA

Elementarna manipulacja

wystawa młodych ukraińskich artystów

otwarcie wystawy: 19 listopada 2016, godz. 19:00

Gdański Teatr Szekspirowski

wstęp wolny

Spotkanie z kulturą Ukrainy, to także prezentacja współczesnych sztuk wizualnych. Jej bohaterami będą artyści młodego pokolenia, którzy korzystają z różnorodnych form przekazu: Sergiy Petluk, grupa Zhuzzhalka, Yuri Vovkogon, Oleksiy Konoshenko, Vladislav Krasnocshok, Konstantin Chernichkin, Vitaliy Fomenko, Andriy Lomakin oraz Olena Subach. Wystawa podejmuje próbę pokazania młodej sztuki ukraińskiej osadzonej w kontekście kryzysu, który wypełnia życie Ukraińców.

"Sztuka ukraińska w obliczu przemian" - dyskusja z artystami tworzącymi wystawę Elementarna manipulacja

20 listopada, godz. 15:30  

Miejsce: Gdański Teatr Szekspirowski

wstęp wolny

WYKŁADY - Kalejdoskop Ukraiński

20 listopada 2016, 17:00

Taras Wozniak, "Ukraiński dylemat Krymu: przeszłość, teraźniejszość i przyszłość"

21 listopada, 18:00

Dr Iryna Starovojt, "Życie i śmierć na ruchomych granicach. Ukraina XX wieku jako krajobraz winy: doświadczenie literackie"

22 listopada, 18:00

Dr Oleksandr Bojczenko, "Pisarze do odkrycia: czy istnieje życie poza Andruchowyczem i Zabużko?"

"Kalejdoskop Ukraiński" to cykl wykładów i dyskusji poświęconych ukraińskiej kulturze, współorganizowany z Uniwersytetem Gdańskim. W trzech spotkaniach wezmą udział dr Iryna Starovojt, dr Oleksander Bojczenko i Taras Wozniak, a także liczne grono znawców ukraińskiej tematyki z Polski. Dr Iryna Starovojt jest literaturoznawczynią, kulturoznawczynią i poetką. Obecnie zajmuje stanowisko docenta na Uniwersytecie Katolickim we Lwowie. Taras Wozniak to ceniony kulturoznawca i politolog. Dr Oleksandr Bojczenko jest krytykiem literackim i tłumaczem. Spotkania, których częścią będą także rozmowy z publicznością, poprowadzi dr Marta Koval z UG.

FILMY

"Cwaniak" ("Shkurnyk")

film niemy z 1929

20 listopada 2016, godz. 18:00

IKM

reżyseria: Mikołaj Szpikowski

muzyka na żywo: Marcin Pukaluk

czas trwania: 1h 17min

Komediodramat, przewodnik po ideologii radzieckiej lat 20. Groteskowy portret człowieka tamtych czasów, który stara się funkcjonować podczas wojny domowej, pomiędzy "czerwonymi", "białymi" i "anarchistami". Cwaniak byłby z pewnością hitem, ale zaraz po oficjalnej premierze został zdjęty z ekranów przez cenzurę. Film przez długie lata uznawano za zaginiony, odrestaurowany został dopiero w 2012 roku.

--

"Chajtrama"

21 listopada 2016, godz. 19:00

IKM

reżyseria: Achtem Sejtabłajew

czas trwania: 1h 29min

Oparty na faktach film przedstawia historię deportacji narodu krymsko-tatarskiego, zarządzonej przez Stalina w 1944 roku. Głównym bohaterem filmu jest Sułtan Amet-Chan (postać autentyczna) - pilot radzieckiego myśliwca, odznaczony najwyższym odznaczeniem radzieckim - gwiazdą bohatera ZSRR, który przyjeżdża do rodzinnej wioski, stając się mimowolnym świadkiem deportacji.

Rolę głównego bohatera zagrał Achtem Sejtabłajew, reżyser filmu. W scenach zbiorowych wzięli udział Tatarzy krymscy, spośród których wielu osobiście przeżyło wysiedlenie.

--

"Plemię"

22 listopada 2016, 19:00

Teatr w Oknie

reżyseria: Mirosław Słaboszpycki

czas trwania: 2h 12min

Film opowiada historię młodego chłopaka, który trafia do szkoły dla głuchoniemych. Bohaterowie obrazu posługują się jedynie językiem migowym.

Zaskakująco, reżyser drastycznie odchodzi od stereotypu, upośledzonego człowieka jako bezradnej istoty - pokazując chuliganów, młodocianych przestępców i prostytutki. W szkole obowiązuje brutalna hierarchia, a na przyjęcie do rządzącego gangu - tytułowe "plemię" - trzeba sobie zasłużyć.

--

"Przewodnik"

23 listopada 2016, godz. 18:00

IKM

reżyseria:  Oles Sanin

czas trwania: 2h

Ukraina, początek lat 30. XX wieku. Amerykański inżynier Michael Shamrock przyjeżdża do Charkowa wraz z dziesięcioletnim synem, by pomóc w budowie pierwszej sowieckiej fabryki traktorów, ale ginie w tragicznych okolicznościach, a jego syna z rąk oprawców ratuje niewidomy Kobziarz. Młody chłopiec staje się przewodnikiem starca. Ich wędrówka stanowi pretekst do przedstawienia dramatycznych wydarzeń z historii Ukrainy. Kobziarze - ostatni symbol wolności w zdeprawowanym przez bolszewików kraju - chodząc od wsi do wsi, śpiewali tradycyjne ukraińskie pieśni. Reżyser kreśli portret kultury ludowej odpornej na komunistyczną indoktrynację.

--

"Żywy ogień"

24 listopada 2016, godz. 18.00

IKM

reżyseria:  Ostap Kostiuk  

czas trwania: 1h 17min

Artystyczny dokument o życiu i pracy pasterzy w Ukraińskich Karpatach, ukazujący misję i piękno profesji przekazywanej z pokolenia na pokolenie. Na tle ogromnych zmian społecznych, dążenia do wzbogacenia i konsumpcjonizmu, spotykamy ludzi, dla których liczy się podtrzymywanie tytułowego żywego ognia, tradycja przodków i historia Huculszczyzny.

POZOSTAŁE WYDARZENIA

Ukraina jako destynacja turystyczna - prezentacja

23 listopada 2016, godz. 14:00

Miejsce: Gdański Teatr Szekspirowski (drewniane foyer)

wstęp wolny

Warsztaty pieśni ukraińskich, Laboratorium Pieśni

23 listopada 2016, godz. 17:00

Miejsce: Gdański Teatr Szekspirowski

Bilety: 20 zł

Zapraszamy na wyjątkową edycję warsztatów pieśni tradycyjnych poświęconą Ukrainie.

Warsztaty, przygotowane przez Alinę Jurczyszyn i Kamilę Bigus z Laboratorium Pieśni, prowadzone są autorską metodą Aliny Jurczyszyn pracy z głosem, ciałem i oddechem, inspirowaną m.in. treningiem Teatru Gardzienice oraz pracami paramuzycznymi Instytutu im. Jerzego Grotowskiego.

Warsztaty skierowane są do osób, które chciałaby nauczyć się podstaw pracy z naturalną emisją głosu, mając za materiał tradycyjne ukraińskie pieśni, jak np. "U lisi". Składać się będą zarówno z ćwiczeń relaksacyjnych, oddechowych, emisyjnych, jak i wspólnego, wielogłosowego śpiewu.

Zajęcia są okazją do spotkania w pieśni, przestrzenią swobodnej twórczości dla tych, którzy mają w sobie naturalną potrzebę ekspresji wokalnej.

Zapraszamy każdego, bez względu na stopień zaawansowania.

Prosimy zabrać: wygodny strój, płaskie buty, wodę do picia oraz zeszyt do zapisywania pieśni.

 

Obowiązują wcześniejsze zapisy: laboratoriumpiesni@wp.pl

Limit miejsc: 30 osób

Czas trwania: 2 h 30 min

Warsztaty odbywać się będą w sali 2.68 w GTS (wejście dla aktorów, od strony ul. Zbytki)

***

Ukraina od kuchni - live cooking

24 listopada 2016, godz. 17:00  

Miejsce: Gdański Teatr Szekspirowski

Bilety: 20 zł

Pokaz przygotowany przez FUNDACJĘ Plaster

W czwartkowe popołudnie czterech wirtuozów kulinarnych: Michał Turek, Leszek Murawski, Piotr Domański i Marcin Tomek zabierze Was w smakowitą podróż pełną zapachów, smaków, wrażeń i żywego ognia. Będą opowieści o Krymskich smakach, dowiecie się, co jedzą górale w Karpatach i biznesmeni we Lwowie. Ale nie będziemy tylko opowiadać - przede wszystkim posmakujecie dań, z których słynie Ukraina. Nad ogniskiem, w kotle, jakich używali przed wiekami koczownicy na stepach Ukrainy, ugotujemy barszcz - niezwykłą zupę o posmaku palonego drewna. A Wy samodzielnie będziecie mogli zrobić pierogi, z których słynie ten kraj. Wszystko to popijecie kwasem, czyli musującym napojem na bazie razowego chleba.

Do zobaczenia!

***

PROGRAM

19.11 18:00 Daniel Belkin / SOLO TANECZNE - TwO

19.11 19:00 Elementarna manipulacja / WYSTAWA młodych ukraińskich artystów, wernisaż - GTS

19.11 20:00 Eryk XIV / SPEKTAKL, August Strindberg, reż. Stanisław Mojsejew, Narodowy Akademicki Teatr Dramatyczny im. Iwana Franki w Kijowie - GTS

20.11 15:30 Sztuka ukraińska w obliczu przemian / DYSKUSJA z artystami tworzącymi wystawę "Elementarna manipulacja" - GTS

20.11 17:00 Kalejdoskop Ukraiński / WYKŁADY, Taras Wozniak - Ukraiński dylemat Krymu: przeszłość, teraźniejszość i przyszłość - GTS

20.11 18:00 Cwaniak (Shkurnyk) / FILM NIEMY, 1929 r., reż. Mikołaj Szpikowski, muzyka na żywo: Marcin Pukaluk - IKM

20.11 20:00 Dzienniki Majdanu / SPEKTAKL, Natalia Vorożbyt, reż. Andrij Maj, Narodowy Akademicki Teatr Dramatyczny im. Iwana Franki w Kijowie - GTS

21.11 18:00 Kalejdoskop Ukraiński / WYKŁADY, Dr Iryna Starovojt - Życie i śmierć na ruchomych granicach. Ukraina XX wieku jako krajobraz winy: doświadczenie literackie - GTS

21.11 19:00 Chajtarma / FILM, 2013r., reż. Akhtem Seitablayev - IKM

21.11 20:00 Hiob / OPERA-REQUIEM na fortepian preparowany, wiolonczelę, perkusję i głosy, muzyka: Roman Grygoriv, Illia Razumeiko, reż. Vlad Troitsky - GTS

22.11 18:00 Kalejdoskop Ukraiński / WYKŁADY, Dr Oleksandr Bojczenko - Pisarze do odkrycia: czy istnieje życie poza Andruchowyczem i Zabużko? - GTS

22.11 19:00 Plemię / FILM, 2014r., reż. Mirosław Słaboszpycki - TwO

22.11 20:00 RED / SPEKTAKL, Teatr Prekrasni Kvity (Piękne kwiaty) z Charkowa - GTS

23.11 14:00 Ukraina jako destynacja turystyczna / PREZENTACJA - GTS

23.11 17:00 Pieśni ukraińskie / WARSZTATY, Laboratorium Pieśni - GTS

23.11 17:30 Przewodnik / FILM,2013, reż. Oles Sanin, spotkanie z reżyserem - IKM

23.11 20:00 Stalkers / SPEKTAKL, Pavlo Arie, reż. Stas Jirkov, Teatr Zoloti Vorota z Kijowa - GTS

24.11 17:00 Ukraina od kuchni / LIVE COOKING - GTS

24.11 18.00 Żywy ogień / FILM,2013, reż. Ostap Kostiuk - IKM

24.11 20:00 ONUKA / KONCERT - GTS

Pracownia

X
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się.
Trwa wyszukiwanie

Kafelki

Nakieruj na kafelki, aby zobaczyć ich opis.

Pracownia dostępna tylko na komputerach stacjonarnych.

Zasugeruj zmianę

x

Używamy plików cookies do celów technicznych i analitycznych. Akceptuję Więcej informacji