Artykuły

Gdynia. Artyści Centrum Kultury na plakatach

Spotkać je możemy na przystankach, w centrach handlowych lub na ulicy. W centrum Gdyni na przechodniów spogląda dziewięcioro postaci, które wraz z hasłem umieszczonym w dymku mogą (i mają) intrygować przechodniów.

Ludzie widoczni na citylightach, plakatach lub w postaci kartonowych sylwetek naturalnych rozmiarów to artyści - bohaterowie kampanii promocyjnej Centrum Kultury w Gdyni. Artystów współpracujących z Centrum Kultury w Gdyni poproszono o udział w nowej kampanii promocyjnej.

- Na pomysł, by skorzystać w kampanii z wizerunków współpracujących z nami artystów wpadł Piotr Sobierski. Zdecydowaliśmy się na reklamę ambientową po to, by sprawdzić, czy w przyszłości warto inwestować w taką formę promocji. Tym bardziej, że przygotowaliśmy program na cztery kolejne miesiące i zastanawialiśmy się jak wypromować nasze propozycje. Mamy już pierwsze sygnały zwrotne, że takie działania spotykają się z pozytywnym przyjęciem. Chodziło nam także o to, by zachęcić gdynian do zaglądania na naszą stronę internetową, na której odnotowaliśmy dużo większy ruch niż wcześniej. Nie ukrywam, że przekłada się to także na sprzedaż biletów, co nas najbardziej cieszy - wyjaśnia Jarosław Wojciechowski, dyrektor Centrum Kultury w Gdyni.

Przygotowano dziewięć różnych projektów, umieszczonych na 30 citylightach umieszczonych m.in. we wiatach przystankowych, 500 plakatach znajdujących się w autobusach i trolejbusach ZKM oraz w formie kilkunastu kartonowych sylwetek, znajdujących się m.in. w CH Batory, Gdyńskim Centrum Filmowym czy InfoBoxie. Pod koniec października sylwetki bohaterów kampanii znajdą się również na 30 słupach miejskich.

Znajdziemy na nich aktorów Tomasza Sapryka, Magdalenę Smuk, Michała Malinowskiego, Michała Zacharka, Magdalenę Bochan-Jachimek, Małgorzatę Choroszewską i Krzysztofa Węgrzynowicza, reżysera Tomasza Podsiadłego oraz śpiewaczkę Karolinę Klawitter. Wszyscy związani są z produkcjami przygotowywanymi przez Centrum Kultury w Gdyni. Przy podobiźnie każdego z nich jest dymek z hasłem nawiązującym do spektaklu lub wydarzenia, w którym bohater kampanii bierze udział.

I tak Tomasz Sapryk trzyma w dłoni smycz, z hasłem "wyprowadzę ci psa", co jest nawiązaniem do spektaklu "Psiunio" w reż. Grzegorza Chrapkiewicza, w którym gra Sapryk. Z kolei Magdalena Smuk uśmiecha się zadziornie, a obok niej widnieje hasło "Nabazgrałam w Twojej windzie", co z kolei ma się kojarzyć z przedstawieniem "Napis", w którym Smuk gra jedną z ról.

- Nie chcieliśmy przesadzić z liczbą "twarzy" kampanii, choć i tak zdajemy sobie sprawę, że dziewięć wizerunków to sporo. Postanowiliśmy zaprezentować Centrum Kultury możliwie wszechstronnie. Reklamują nas więc znane twarze, jak Tomasz Sapryk, związani z nami od lat artyści, jak Tomasz Podsiadły czy Magdalena Bochan-Jachimek, po amatorów ze Sceny 138, grających u nas z powodzeniem swoje spektakle. Nie zapominamy też o innych naszych przedsięwzięciach - Karolina Klawitter prowadzi bardzo popularną Małą Gdyńską Filharmonię. Sądzę, że to nie jest nasze ostatnie słowo jeśli chodzi o tego typu promocję - dodaje Jarosław Wojciechowski.

W ramach akcji zostały wyprodukowane również zakładki i kalendarzyki ze wszystkimi postaciami.

Pracownia

X
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się.
Trwa wyszukiwanie

Kafelki

Nakieruj na kafelki, aby zobaczyć ich opis.

Pracownia dostępna tylko na komputerach stacjonarnych.

Zasugeruj zmianę

x

Używamy plików cookies do celów technicznych i analitycznych. Akceptuję Więcej informacji