Artykuły

Śpiew - krzyk Medei

- Partia Medei jest szczególna - bardzo ozdobna, napisana niezmiernie wysoko. Niektóre śpiewaczki nie dają rady śpiewać piano w tym rejestrze i zaczynają krzyczeć - odruchowo. Dusapin wziął to pod uwagę, pisząc linię Medei. Śpiew staje się krzykiem - mówi Monika Pasiecznik, krytyk muzyczny, przed premierą "Medeamaterial" w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie.

Aby przeczytać artykuł musisz się zalogować.
Jeżeli nie masz jeszcze konta na naszej platformie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji.

Pracownia

X
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się.
Trwa wyszukiwanie

Kafelki

Nakieruj na kafelki, aby zobaczyć ich opis.

Pracownia dostępna tylko na komputerach stacjonarnych.

Zasugeruj zmianę

x

Używamy plików cookies do celów technicznych i analitycznych. Akceptuję Więcej informacji