Artykuły

Łódź. Sponsorowany remont Nowego

Sukcesem zakończyła się akcja sponsoringowa Teatru Nowego związana z remontem widowni .

Dyrekcja zamierza powiększyć widownię Dużej Sali. Do 351 foteli dołączy 40 zupełnie nowych, po dwa, trzy w każdym rzędzie. Na remont potrzeba 60 tys. zł. Janusz Michaluk, dyrektor naczelny Nowego, postanowił zdobyć potrzebne fundusze od sponsorów. Zaproponował ponad 80 firmom w mieście i województwie zakup - po preferencyjnych cenach - wejściówek na wszystkie premiery oraz 50 innych spektakli przyszłego sezonu. Już po tygodniu czternaście firm odpowiedziało pozytywnie. - Jestem szczęśliwy. To prawie mistrzostwo świata - mówi ucieszony Janusz Michaluk. - Przecież akcja jeszcze się nie skończyła. Na pewno podczas letniej przerwy rozpoczniemy remont.

Dyrekcja planuje również specjalną ofertę na karnety dla osób indywidualnych. Szczegóły mają być znane w najbliższych dniach.

Pracownia

X
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się.
Trwa wyszukiwanie

Kafelki

Nakieruj na kafelki, aby zobaczyć ich opis.

Pracownia dostępna tylko na komputerach stacjonarnych.

Zasugeruj zmianę

x

Używamy plików cookies do celów technicznych i analitycznych. Akceptuję Więcej informacji