Artykuły

Warszawa. Jungowska reklamuje odświeżacze do powietrza

Edyta Jungowska reklamuje elektryczne odświeżacze do powietrza. Udział polskiej gwiazdy w reklamie ma ocieplić wizerunek marki.

W Polsce Ambi Pur ma charakter marki premium, trochę męskiej. Dlatego Sara Lee, właściciel marki, zdecydował się na kampanię, której głównym zadaniem jest ocieplenie wizerunku. Po raz pierwszy firma Sara Lee powierzyła stworzenie konceptu kreatywnego oraz strategicznego lokalnej agencji. Wybór padł na G2 (działającą w ramach Grey Global Group), jako agencję stale obsługującą markę Ambi Pur - podano w komunikacie przesłanym do wortalu Wirtualnemedia.pl.

- Zaproszenie polskiej gwiazdy do udziału w naszych reklamach ma na celu przede wszystkim emocjonalne przybliżenie polskim konsumentkom marki, która do tej pory była postrzegana jako trochę zdystansowana - mówi Joanna Staude, Marketing Manager firmy Sara Lee. Chcemy utrzymać aspiracyjny charakter marki, z jednoczesnym jej "ociepleniem". Edyta Jungowska jest aktorką, która idealnie pasuje do nowego wizerunku Ambi Pur; jest ciepła i sympatyczna a przez konsumentki spontanicznie określana, jako osoba, z którą łatwo jest się zaprzyjaźnić.

Idea całej kampanii opiera się na prostym pomyśle: gwiazda używa produktów Ambi Pur i dzięki nim tak lubi zapach swojego domu, że nie chce z niego wychodzić. Jest w związku z tym przez wszystkich poszukiwana. - Pomysł o zaginięciu aktorki ma w sobie lekkie przymrużenie oka, jest ciepły, a przede wszystkim bardzo odróżnia się od tego, co robi konkurencja - mówi Tomasz Wajszczyk, Account Director w agencji G2.

Na planie filmowym agencji G2 udało się zebrać same sławy. Począwszy od aktorki, Edyty Jungowskiej, poprzez greckiego reżysera Kostasa Maroudisa i operatora Wita Dąbala, po scenografa Borysa Kudliczkę oraz kostiumograf Dorotę Roqueplo. Produkcja obejmowała stworzenie spotu 20-sekundowego, reklamującego elektryczne odświeżacze do powietrza oraz 10-sekundowego, koncentrującego się na zawieszkach do toalet.

Kampania telewizyjna ruszyła w piątek i będzie trwała do końca grudnia.

Agencja G2 jest także odpowiedzialna za stworzenie kampanii trough-the-line obejmującej komunikację w punktach sprzedaży, prasę oraz materiały dla przedstawicieli handlowych.

Pracownia

X
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się.
Trwa wyszukiwanie

Kafelki

Nakieruj na kafelki, aby zobaczyć ich opis.

Pracownia dostępna tylko na komputerach stacjonarnych.

Zasugeruj zmianę

x

Używamy plików cookies do celów technicznych i analitycznych. Akceptuję Więcej informacji