Artykuły

Wrocław. NFM odwołuje koncerty do końca czerwca. Co z zakupionymi biletami?

W związku z epidemią koronawirusa i decyzją rządu o zawieszeniu funkcjonowania placówek kulturalnych koncerty nie odbywają się też w Narodowym Forum Muzyki. Instytucja informuje, że taki stan potrwa przynajmniej do 30 czerwca.

Obostrzenia, w myśl których zamknięto teatry, opery, filharmonie, kluby muzyczne, a także kina, weszły w życie 12 marca. W międzyczasie pozwolono na powrót do działalności muzeom, galeriom sztuki i bibliotekom, wszystkie jednak muszą działać w ramach zasad i przepisów reżimu sanitarnego, dbając m.in. o liczbę osób w pomieszczeniach, odległość między zwiedzającymi i odpowiednią ilość środków dezynfekcyjnych.

Epidemia koronawirusa. Online zamiast koncertów na żywo

"Z przykrością informujemy, że nie odbędą się koncerty, które zostały zaplanowane do 30 czerwca 2020 r. Dla wszystkich odwołanych wydarzeń szukamy nowych terminów" - taki komunikat wysłało 26 maja Narodowe Forum Muzyki.

NFM działa jednak online i prowadzi transmisje oraz prezentuje nagrania koncertów. Całość jest dostępna na profilu instytucji na Facebooku oraz na kanale na YouTubie, a także na stronie internetowej NFM. W postach na fanpage'u Forum zamieszczane są opisy płyt oraz linki do nagrań dostępnych w serwisie streamingowym Spotify.

Budynek będzie zamknięty dla zwiedzających aż do odwołania, a kasa NFM - nieczynna. W niezmienionym trybie będą działać linie telefoniczne, w tym rezerwacje.

Epidemia koronawirusa. Co z biletami na odwołane koncerty?

"W odpowiedzi na prośby naszych Melomanów wprowadzamy możliwość zamiany biletów na odwołane wydarzenia na bilety na koncerty z repertuaru sezonu artystycznego 2020/2021, które już w czerwcu pojawią się w sprzedaży" - pisze NFM. Bilety będzie można wymieniać stacjonarnie w kasie NFM od momentu jej otwarcia. Z tego względu w przypadku wszystkich odwołanych dotychczas wydarzeń przedłużono termin zwrotu oraz wymiany biletów do 31 sierpnia.

Zwroty biletów na odwołane koncerty są przyjmowane również online. Należy przesłać prośbę o zwrot na adres: kasa@nfm.wroclaw.pl lub skorzystać ze specjalnie przygotowanego formularza zwrotu biletów. W treści wiadomości trzeba zamieścić: imię i nazwisko, numeru rachunku bankowego, na który mają zostać wysłane środki, przypisane do rachunku bankowego dane adresowe.

W przypadku zakupu dokonanego online należy przesłać bilety i dowód zakupu, które otrzymaliśmy w załącznikach w formacie PDF. W przypadku zakupu biletów w kasach NFM może to być o skan lub zdjęcia biletów oraz dowodu zakupu. Wyjątkowo zostaną też przyjęte bilety bez paragonu.

NFM nie obsługuje zwrotu biletów zakupionych w zewnętrznych punktach sprzedaży.

Pracownia

X
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się.
Trwa wyszukiwanie

Kafelki

Nakieruj na kafelki, aby zobaczyć ich opis.

Pracownia dostępna tylko na komputerach stacjonarnych.

Zasugeruj zmianę

x

Używamy plików cookies do celów technicznych i analitycznych. Akceptuję Więcej informacji