Artykuły

Warszawa. Janda w kampanii Warki "Do Hymnu"

W nowym spocie akcji "Do Hymnu" piwa Warka (Grupa Żywiec) występuje Krystyna Janda. Całą kampanię przygotowały i realizują firmy Just, Pride and Glory, Macroscope OMD i Men At Work.

W spocie promującym akcję Warki "Do hymnu" Krystyna Janda mówi o znaczeniu hymnu dla naszej wspólnotowości. Aktorka zachęca w ten sposób do udziału w akcji, w której każdy może na stronie dohymnu.pl nagrać i zamieścić swoje wykonanie Mazurka Dąbrowskiego. Kampania - obsługiwana przez agencję Pride and Glory - jest związana ze sponsorowaniem przez Warkę piłkarskiej reprezentacji Polski.

Działania reklamujące "Do hymnu" obejmują przede wszystkim telewizję (wszystkie stacje ogólnopolskie), a także materiały BTL. Reklamy do akcji przygotowały agencje Just (ATL) i Men At Work (BTL), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD.

Pracownia

X
Nie jesteś zalogowany. Zaloguj się.
Trwa wyszukiwanie

Kafelki

Nakieruj na kafelki, aby zobaczyć ich opis.

Pracownia dostępna tylko na komputerach stacjonarnych.

Zasugeruj zmianę

x

Używamy plików cookies do celów technicznych i analitycznych. Akceptuję Więcej informacji